هنری

خدمات طراحی و سئو وب سایت و خدمات تبلیغاتی و چاپ

هنری

خدمات طراحی و سئو وب سایت و خدمات تبلیغاتی و چاپ

رسانه هنر برتر بعنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی در اصفهان مشغول به فعالیت است. این آژانس کلیه خدمات تبلیغاتی شامل اجرای تبلیغات محیطی، سفارش بیلبورد تبلیغاتی، مجله تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی لوگو ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت پزشکان اصفهان و بهینه سازی سایت در اصفهان و سایر استان ها را ارائه میدهد.

اگر قصد گسترش حرفه ی خود را دارید و میخواهید مردم شما را بیشتر بشناسند تبلیغات و به خصوص تبلیغات محیطی بهترین و موثر ترین راه است.

رسانه هنر برتر ارائه دهنده مشاوره تبلیغاتی برای شماست. برای به نتیجه رسیدن تجارتی که در پیش دارید لازم است کمپین تبلیغاتی داشته باشید و هم زمان پیش روید. رسانه هنر برتر در این راستا به کمک شما آمده است و شما را راهنمایی میکند. به این صورت که در ابتدا با ایده پردازی به طراحی لوگو شما می پردازد.

بعد از آن با طراحی وب سایت حرفه ای برای شما به توسعه هر چه بیشتر برندتان می پردازد. در صورتی که شرکت خدماتی باشید ما طراحی کاتالوگ و طراحی ست اداری را به شما پیشنهاد می کنیم. این شرکت تبلیغاتی ماهانه مجله تبلیغاتی هنر برتر را به چاپ میرساند.

۷ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیت داشتن وب سایت برای مدارس و آموزشگاه های آنلاین

امروزه اینترنت، یکی از وسیع ترین بستر های ارتباطی و موثرترین فناوری موجود به شمار می آید. ساخت یک وب سایت برای مدارس و یا آموزشگاه ها اگر به روش درست انجام شود بسیار سودمند است. ممکن است ساخت آن کمی زمان بر باشد اما ارزشش را دارد و برای جامعه بسیار سودمند خواهد بود.

وب سایت های آموزشگاه ها و یا مدارس، اطلاعات محل مورد نظر و تمامی چیز هایی که در آن مهارت دارند را قید می کنند. آن ها مدام در حال به روز رسانی هستند و به شما کمک می کنند بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

81 درصد از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می دهند. این واقعیت از یک نظرسنجی در سال 2014 به دست آمد، بنابراین در سال 2023 این تعداد قطعا افزایش خواهد یافت.

این موضوع در صنعت آموزش نیز صادق خواهد بود. زیرا امروزه دانشجویان و یا دانش آموزان قبل از انتخاب محل مورد نظر برای تحصیل، ابتدا وب سایت آن را چک خواهند کرد و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب می کنند.

اینکه شما توسط یک دانشجو و یا دانش آموز به صورت آنلاین دست یابید، قطعا نیاز به یک وب سایت دارد.

همچنین این برای یاد گیری آنلاین در حال حاضر و تحصیل در خارج از کشور در آینده نیز مفید خواهد بود.

داشتن وب سایتی که به خوبی کار می کند حیاتی است. شما به وب سایتی نیاز دارید که برای بازدید کنندگان جذاب باشد و شما را از رقبای خود متمایز کند و اعتبار فوری برای برند شما به ارمغان بیاورد. وب سایت شما باید طراحی منحصر به فرد داشته باشد و به راحتی در انواع تلفن همراه و یا رایانه ها نمایش داده شود. به همین دلیل اهمیت دارد که طراحی سایت خود را به دست افراد ماهری بسپارید.

وب سایت برای مدارس و آموزشگاه های آنلاین
وب سایت برای مدارس و آموزشگاه های آنلاین

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا داشتن یک وب سایت بسیار خوب برای مدرسه یا آموزشگاه شما بسیار مهم است.

– افزایش مصرف کلی اینترنت

امروزه استفاده از اینترنت به طور چشمگیری افزایش یافته است و اولین آمار پخش و استفاده از اینترنت نشان می دهد که کل بازدید های اینترنتی بین 50 تا 70 درصد افزایش یافته است.

بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که وب سایت شما به راحتی پیدا شود و به راحتی قابل پیمایش باشد.

وب سایت شما مانند ویترین فروشگاه شما در حال حاضر است. یک وب ‌سایت قابل دسترس اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی ‌تر است تا به دانشجویان و دانش آموزان همه کار ها و خدماتی که دارید را نشان دهد.

شما باید وب سایت آنلاین خود را به طور موثر تبلیغ کنید. شما باید به افراد نشان دهید که به ارتباطات آنلاین خود برای استقبال از دانشجویان برای استفاده از خدمات شما و کسب علم در مدرسه یا آموزشگاه اهمیت می دهید.

– والدین نسبت به عملکرد مدارس آگاهی بیشتری پیدا می کنند.

با داشتن وب سایت والدین می توانند از عملکرد شما و فرزندشان آگاهی پیدا کنند و احساس مشارکت داشته باشند.

با بازدید از وب سایت شما والدین به راحتی از فعالیت ها و رویداد های آینده مانند امتحانات مطلع خواهند شد. بنابراین وب سایت ها نقشی حیاتی در رفع مانع بین والدین و مدرسه دارند.

با کمک وب ‌سایت‌ ها، معلمان می ‌توانند نظرات و ایده‌ های خود را با سایر اعضای هیئت علمی و همچنین والدین به اشتراک بگذارند. همچنین به صورت بلعکس وب سایت این امکان را نیز برای والدین فراهم می کند، که نظرات ارزشمند خود را به مدرسه و معلمان ارائه دهند.

والدین این فرصت را دارند که با سیستم آموزشی فرزند خود آشنا شوند. وب سایت بستری را برای مدرسه فراهم می کند تا با کسب و کار، خانواده ها و سایر مدارس ارتباط برقرار کند. به خصوص برای خانواده هایی که اغلب جابه جا می شوند، این وب سایت ها به منابع خوبی برای آن ها تبدیل می شوند.

–  داشتن یک وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

شما می توانید به کمک وب سایت، فرم های پذیرش را به صورت آنلاین ارائه دهید و همچنین می توانید نتیجه را در وب سایت اعلام کنید تا دانش آموزان و والدین بتوانند نتیجه را راحت تر ببینند.

با فراهم کردن دسترسی آسان به اطلاعات کسب و کارتان به شیوه ای جذاب و با ارائه پاسخ به سؤالات و پرسش ‌های رایج دانشجویی به معنای ارتباط بیشتر در زمان خود صرفه جویی کنید.

چند عنصر لازم برای وب سایت:

اطلاعات آموزشگاه خود مانند تاریخچه و اطلاعات معلمان و کارکنان را در آن درج کنید.

اطلاعات اصلی تماس همیشه باید در وب سایت ذکر شود مانند آدرس، شماره تلفن و غیره.

اطلاعیه های روزانه و رویداد های مهم را در بالای وب سایت درج کنید.

عکس ها و نوشته های مربوط به مدرسه، کلاس درس، اردو های مدرسه و غیره باید گذاشته شود.

وسایل کمک آموزشی، مجلات، طرح درس و سایر منابع آموزشی باید فراهم شود.

همچنین پیشنهاداتی برای کمک به والدین برای کمک به فرزندان خود در خانه ارائه شود.

اگر به دنبال توسعه وب سایت برای مدرسه یا آموزشگاه خود هستید، و یا برای داشتن وب سایت کابردی جذاب با ما تماس بگیرید. شرکت هنر برتر شرکتی با تجربه در طراحی و توسعه وب است که توسعه وب با کیفیت بالا در زمان تعهد ارائه می دهد.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

اگر صاحب آژانس مسافرتی هستید، اهمیت دسترسی سریع به مشتریان جدید به صورت آنلاین را می دانید. خدمات سئو می تواند به شما در انجام این کار کمک کند و به مشتریان اجازه می دهد هنگامی خدماتی که مد نظرشان است را جستجو می کنند به شما برسند. سئو برای رشد شرکت شما بسیار مهم است. هنگامی که یک وب سایت تجارت مسافرتی ایجاد می کنید، سئو به شما امکان می دهد عملکرد و تجربه کاربری طراحی سایت خود را بهینه کنید. با کمک سئو، می توانید اطلاعات مفیدی را از طریق عکس، فیلم و متن همراه به مخاطبان خود ارائه دهید.

اهمیت خدمات سئو برای آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی چگونه خدمات سئوی با کیفیت دریافت می کنند؟

اگر می خواهید یک آژانس مسافرتی موفق داشته باشید، مهم است که یک حضور آنلاین قوی داشته باشید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، سرمایه گذاری در خدمات سئو با کیفیت است.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند بهبود دید و رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل است. بهینه سازی وب سایت شما برای موتور های جستجو می تواند شانس شما را برای یافتن توسط مشتریان جدیدی که در جستجوی اصطلاحات مرتبط با سفر هستند، افزایش دهد.

چرا آژانس های مسافرتی به خدمات سئو نیاز دارند؟

امروزه با تکامل دنیای دیجیتال مارکتینگ، سرمایه گذاری در خدمات سئو برای کسب و کارها اهمیت بسیاری پیدا کرده است. این امر به ویژه در مورد آژانس های مسافرتی صدق می کند، که باید اطمینان حاصل کنند که برای جذب مشتریان جدید به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند.

استفاده از سئو به وضوح برای هر ارائه دهنده خدمات مسافرتی مفید است. این به این دلیل است که این روش ارزان ‌تر، ساده ‌تر و مؤثرتر است که به هر کسب ‌و کاری کمک می ‌کند تا به بازار وسیع ‌تری دسترسی پیدا کند.

در زیر برخی از دلایل اهمیت سئو برای آژانس های مسافرتی آورده شده است:

1- به بهبود دید شما در موتور های جستجو کمک می کند. این امر در عصر امروزی ضروری است، اولین جایی که مردم برای تحقیق و رزرو بلیت به آن روی می آورند، اینترنت است.

2- سئو می تواند به شما کمک کند تا ترافیک هدفمند بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. اگر مشتریان از وب سایت شما دیدن کنند قطعا از خدمات شما استفاده خواهند کرد پس، این بسیار مهم است که بازدید کنندگان از سایت شما دیدن کنند.

3- روش بازاریابی ارزان است. شرکت ها در سراسر جهان هزینه زیادی را صرف تبلیغات می کنند. تبلیغات برای هر کسب و کاری مهم است و هدف آن افزایش آگاهی از برند و در نهایت افزایش درآمد کسب و کار است.

4- بازاری که به دست می آید گسترده تر است. خدمات سئو یک استراتژی بازاریابی است که در بازاریابی دیجیتال اعمال می شود. مزیت بازاریابی دیجیتال این است که بازاری که هدف آن قرار می گیرد، یک بازار جهانی است.

صنعت سفر با بازاری از افرادی سر و کار دارد که به دلایل مختلف، چه کاری و چه برای تعطیلات، می خواهند سفر کنند. با خدمات سئو، به معنای واقعی کلمه، هر کسی در جهان می تواند به کسب و کاری که با کلمات کلیدی بهینه شده است دسترسی داشته باشد و به خدمات آن ها دسترسی پیدا کند. بازار گسترده تر به افزایش آگاهی از برند منجر می شود و این منجر به افزایش درآمد جمع آوری شده توسط تجارت می شود.

5- از رقبا پیشی بگیرید. صنعت سفر مملو از مشکلات است و به سرعت در حال توسعه است. شرکت شما برای غلبه بر موانع و رقابت با شرکت های دیگر به قدرت و انرژی نیاز دارد. با استفاده از سئو، یک قدم جلوتر از رقبای خود باقی می مانید.

در نهایت، خدمات سئو همچنین می تواند به شما در ایجاد آگاهی و اعتبار برند کمک کند. با نمایش بالا تر در صفحات نتایج موتور های جستجو (SERP)، می توانید به مشتریان احتمالی نشان دهید که منبع معتبر و قابل اعتمادی برای خدمات سفر هستید.

چه عواملی در سئو نقش دارند؟

عوامل متعددی در سئو نقش دارند، از جمله بهینه سازی روی صفحه (مانند تگ عنوان و توضیحات متا) و بهینه سازی خارج از صفحه (مانند ساخت لینک و تعامل در رسانه های اجتماعی). یک شرکت سئو خوب می تواند در تمام جنبه های سئو به شما کمک کند، از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک.

سئو باید چگونه باشد؟ و چگونه برای افزایش ترافیک وب سایت کار ساز است؟

از کلمات کلیدی باید به درستی استفاده شود:

بهترین راه برای استفاده از کلمات کلیدی این است که اطمینان حاصل کنید که خدمات خود را تنها در چند کلمه، شاید 3 یا 4 کلمه، به تفصیل بیان کرده اید.

علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما از زبان ساده و مستقیمی استفاده می کنند. زیرا تمامی افراد از آن استفاده می کنند. استفاده از کلمات کلیدی پیچیده ممکن است علیه شما کارساز باشد زیرا افراد کمتری احتمالاً از زبان پیچیده در موتور جستجو استفاده می کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی:

سایت های رسانه های اجتماعی یکی از وسیع ترین بازار های جهان را در خود جای داده اند. از سایت های اجتماعی برای بازاریابی خدمات استفاده می شود. به عنوان ارائه دهنده خدمات مسافرتی، بهتر است از تصاویر استفاده کنید زیرا بیشتر از کلمات صرفا چشم نواز هستند.

یک وب سایت سفر باید با نسخه موبایل نیز سازگار باشد:

این احتمال وجود دارد که همه افرادی که به وب سایت شما دسترسی دارند کامپیوتر نداشته باشند. بنابر این، برای افزایش شانس دسترسی به سایت خود، باید وب سایت شما برای موبایل نیز مناسب باشد.

نتیجه گیری

اکنون با تمامی فواید سئو برای آژانس مسافرتی خود آشنا شدید. واضح است که چرا خدمات سئو برای آژانس های مسافرتی بسیار مهم است. شما با بهینه سازی وب سایت خود و بهبود رتبه موتورهای جستجو، آگاهی از برند را افزایش می دهید و مشتریان بیشتری را جذب می کنید. با استفاده تکنیک‌ های بهینه‌ سازی مناسب، آژانس مسافرتی شما رزرو بلیت برای مشتریان را آسان می کند و موجب می شود که شما را انتخاب کنند. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار آژانس مسافرتی شما به صورت آنلاین موفق شود، سرمایه گذاری در خدمات سئو حرفه ای در هنر برتر را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

لوگوی کسب و کار ساختمانی: در تجارت جهانی، صنعت ساختمان نقش مهمی را ایفا می کند. بسیاری از شرکت های ساخت و ساز وجود دارند که دارای لوگو هستند اما، تنها تعداد کمی از آن ها دارای طراحی لوگوی ساختمانی هستند که ارزش به خاطر سپردن دارد.

در عصر حاضر، فناوری بسیار پیشرفت کرده است و اغلب تمامی شرکت های صنعت ساخت و ساز دارای لوگو هستند. اگر شما هنوز برای کسب و کار ساخت و ساز خود لوگو ندارید، وقت آن رسیده است که کسب و کار خود را توسعه دهید. داشتن یک لوگوی موثر که برجسته باشد برای موفقیت کسب و کار ساختمانی شما بسیار مهم است.

لوگوی کسب و کار ساختمانی
لوگوی کسب و کار ساختمانی

اهمیت داشتن لوگوی ساخت و ساز

لوگوها به چند دلیل مختلف مهم هستند، از جمله مهم ترین آن ها این است که: لوگوی شما شناسه اصلی شرکت ساختمانی شما است.

  •  لوگو ها به کسب و کار ساخت و ساز شما کمک می کنند تا در بین دیگر شرکت ها متمایز شوید. با توجه به تعداد شرکت های ساختمانی  کوچک و بزرگ، داشتن لوگو برای شرکت خود قطعا یک ضرورت است!
  •  لوگوی کسب و کار شما بخش مهمی از ارتباط با مخاطبان هدف شما است. نه تنها نام شما را به آن‌ ها می‌ گوید و حوزه کسب‌ و کارتان را با آن ها در میان می ‌گذارد، بلکه می ‌تواند تخصص، مهارت‌ ها و حتی شخصیتی که برند شما را نشان می‌ دهد برجسته کند.
  •  لوگوی شرکت بر روی دیگر موارد بازاریابی از جمله: کارت ‌های ویزیت، سربرگ و محصولات مرتبط با برند برای کارمندان، مانند تی‌ شرت و گرمکن، نشان داده می‌ شود.

در نظر داشته باشید که لوگو ها تنها عنصر برند سازی نیستند زیرا، برند سازی شامل هر نقطه تماس بین شما و مشتریان شما است. از اولین آگاهی آن ها از شرکت شما گرفته تا پیگیری شما پس از فروش و خدمات خوب به مشتریان. اما اغلب، لوگو اولین تماسی است که با مخاطبان خود دارید.

حال با هم برسی می کنیم که یک لوگوی ساختمانی باید چگونه باشد؟

  1. ایجاد اعتماد:

در صنعتی مانند ساخت و ساز، اولین و مهم ترین عنصری که یک کسب و کار باید توسعه دهد اعتماد است. داشتن لوگوی معتبر حس دوام و اعتماد را به مشتری منتقل می کند و شما می توانید با استفاده از آن به مشتریان نشان دهید که در کار خود ماندگارید.

  1. مدرن بودن:

اگر لوگوی ساخت و ساز شما مدرن باشد،  نشان می دهد که شرکت شما از آخرین روند ها در زمینه ساخت و ساز پیروی می کند و اتوماسیون مدرن را تطبیق می دهد که نتایج بهتری به مشتریان شما می دهد.

  1. تصویر واضح و آسان برای درک:

گاهی اوقات، بهترین طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی شما، طرحی است که نمادی از کاری است که انجام می دهید یا به عبارت دیگر، آن را واضح و دقیق نشان می دهد تا مخاطبان شما به سرعت هدف شما و کار شما را دریافت کنند.

لوگوی شما می تواند شامل جزئیات کاری باشد که انجام می دهید. این گونه برای مشتریان احتمالی نیز قابل درک خواهید بود.

  1. سرگرم کننده، شخصیت خود را نشان دهید:

هنگام ایجاد لوگوی خود، همیشه اجباری نیست که با روند های معمول همراه باشید. سعی کنید از عناصر خنده دار و جدید در لوگوی خود استفاده کنید. انجام این کار باعث سرگرم شدن مشتریان می شود.

لوگو های ساخت و ساز غیر معمول و سرگرم کننده در درجه اول برای شرکت های کوچکتر و آن هایی که در کارهای خلاقانه تخصص دارند مناسب هستند. بنابراین، اگر شما جایگاه ویژه ای دارید، قطعا می توانید از چنین عناصری استفاده کنید که شرکت شما را در بین رقبا منحصر به فرد می کند.

لوگوی کسب و کار ساختمانی
لوگوی کسب و کار ساختمانی
  1. از رنگ ها عاقلانه استفاده کنید:

یک لوگو حتی بدون اجرای رنگ نیز قابل اجرا است. اما رنگ، یک عنصر حیاتی در طراحی لوگو است. امروزه اکثر شرکت های ساختمانی نیز به دنبال لوگو های رنگی هستند زیرا جذاب تر به نظر می رسند.

در این صنعت خاص، سایه هایی مانند مشکی، قرمز، آبی، قهوه ای و سبز بهترین رنگ ها هستند. اما شما می توانید لوگوی خود را با رنگ های دیگر نیز داشته باشید.

  1. فونت را خوانا انتخاب کنید:

وقتی صحبت از فونت یا تایپوگرافی می شود، باید از تمیز و ساده بودن آن اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید، باید چیزی منحصر به فرد و ایده آل باشد، پیام برند شما را منتقل کند و زبان بصری برند شما را نشان دهد. بنابراین، تایپوگرافی را انتخاب کنید که در همه فرمت ها به خوبی قابل خواندن باشد.

  1. تصویر نباید کسل کننده باشد:

یکی از عوامل ضروری در طراحی لوگو به خصوص برای یک شرکت ساختمانی، عنصر تصویرسازی است. داشتن تصاویر بد می تواند منجر به خراب شدن کل ظاهر لوگوی شما شود. هنگام انتخاب تصاویر، توصیه می شود به سراغ تصویری بروید که برای کسب و کار شما بسیار کاربردی باشد.

  1. همیشه خلاق باشید:

هنگام طراحی لوگو، خلاقیت عنصر اصلی است. برای ایجاد یک هویت منحصر به فرد و مجذوب کردن مردم به لوگوی خود، باید یک طرح نهایی نفیس ایجاد کنید. فکر نکنید که برای خلاقیت لوگوی خود نیاز به کار زیادی ندارید، سادگی عنصر کلیدی است که منجر به خلاقیت می شود.

نتیجه:

یک لوگوی موثر به مشتریان و رقبای شما نشان می دهد که سازمان شما بهترین در صنعت خود است. بنابراین، ایجاد یک لوگوی حرفه ای یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود. به خصوص وقتی صحبت از صنعت ساخت و ساز می شود، کسب شهرت حتی از مرحله اولیه بسیار مهم است به همین دلیل، شما باید یک لوگوی جذاب و در عین حال به یاد ماندنی داشته باشید.

هنگام طراحی لوگو ممکن است اشتباهاتی رخ دهد و آثاری را به همراه داشته باشد که جبران ناپذیر است و بیشتر اشتباهات به دلیل عدم دانش و تجربه در مورد طراحی لوگو به وجود می آید. بنابراین، اگر تجربه ای در توسعه یک لوگوی حرفه ای ندارید، بهترین راه این است که به یک آژانس طراحی لوگو حرفه ای مراجعه کنید تا آن را طراحی کند. زیرا بسیار اهمیت دارد که جنبه ‌های مختلف طراحی مانند رنگ ‌ها، فونت‌ ها، تصاویر و غیره با دقت کامل انتخاب شود و کاملا با هدف شما مطابقت داشته باشد.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

چرا به کلیپ های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود نیاز داریم

کلیپ های تبلیغاتی : مردم عاشق تماشای ویدیو هستند، آن ها برای دیدن ویدیو به سراغ شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، یوتیوب و… می روند. این شوق ویدیویی دقیقا چیزی است که شما می توانید آن را تبدیل به یک ابزار اصلی برای بازاریابی کنید و در بازار کار شکوفا شوید.

کلیپ های تبلیغاتی
کلیپ های تبلیغاتی

ویدیوهای تبلیغاتی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

برای برخی از بازاریابان، ویدیو های تبلیغاتی ممکن است خیلی گسترده به نظر برسند. اما در واقع، ویدیوهای تبلیغاتی اساساً ویدیوهای تجاری هستند که برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مشتریان احتمالی ایجاد می شوند.

هر ویدیویی که هدف آن معرفی برند شما به مشتریان جدید باشد، یک ویدیوی تبلیغاتی است.

یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب می‌ تواند داستانی را بیان کند و مکالمه را به اشخاص مورد نظر برساند تا تبلیغات کمتر مزاحم شود.

در اینجا برخی از انواع ویدیوهای تبلیغاتی وجود دارد:

  • ویدیو های توضیح دهنده
  • ویدیو های نمایشی محصول
  • ویدیو های رویداد
  • ویدیو های پرسش و پاسخ
  • ویدیو های گواهی
  • تبلیغات ویدیویی
  • و غیره

حال با هم برسی می کنیم که چرا به تبلیغات ویدیویی نیاز داریم؟

دلیل اصلی که قبل تر هم به آن اشاره کردیم این است که کاربران روز به روز بیشتر به سمت اینترنت روی می آورند و وابسته به ویدیو های آنلاین می شوند. بنابر این با ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی خیره کننده، می توانید توجه آن ها را سریعتر نسبت به خود جلب کنید.

در مقایسه با آگهی ‌ها، مقاله‌ ها یا پوستر های مبتنی بر متن، ویدیو های تبلیغاتی به شما امکان می ‌دهند محصولی را که ارائه می ‌دهید به شیوه‌ ای جذاب بگویید و همچنین نشان دهید.

مشتریان احتمالی و جدید شما می توانند محصول را از زوایای مختلف ببینند و به آن ها کمک می کند تا تصور بهتری از محصول شما داشته باشند و نسبت به خرید و استفاده از محصول اقدام کنند.

نکته ی دیگری که درمورد ویدیو های تبلیغاتی وجود دارد این است که معرفی ویژگی های محصولات را برای شما آسان تر می کند و نشان می دهد که چگونه آن ها در واقع مشکلات مشتریان احتمالی شما را حل می کنند و زندگی آن ها را آسان تر می کنند.

ویدیو های تبلیغاتی توسط چه ابزاری ایجاد می شوند؟

بسیاری از نرم افزار ها هستند که برای ساخت تبلیغات ویدیویی به کار می روند. در زیر چند ابزار وجود دارد که اگر می‌ خواهید خودتان ویدیوی تبلیغاتی خود را تولید کنید، می ‌توانید از آن ها استفاده کنید:

  • Final Cut Pro

این برنامه، یک ابزار ویرایش ویدیوی محبوب است که ساختن فیلم ‌ها و داستان‌ هایی با ظاهر حرفه ‌ای را در حال حرکت برای شما آسان ‌تر می ‌کند.

این برنامه تقریبا هر چیزی که یک ویرایش ویدیو لازم دارد نظیر: ابزار های برش، همگام سازی و.. را دارد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به فیلتر ها، موشن گرافیک، جلوه های ویژه و غیره اشاره کرد.

  • پاوتون

این ابزار به شما امکان می‌دهد کاراکتر های متحرک بسازید، لوازم جانبی، پوشش‌ ها و موارد دیگر را اضافه کنید.  چه برای انیمیشن‌ های دو بعدی یا سه بعدی.

  • PremiumBeat

این برنامه به شما امکان اضافه کردن صدای خود در پس زمینه را می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای مورد نظر خود را بخرید و آزادانه از آن برای هر پروژه دیگری بدون نگرانی در مورد حق نسخه برداری استفاده کنید.

  • ویدیوهای Pexels

اگر تجهیزات یا منابع کافی برای گرفتن یک فیلم یا کلیپ خاص ندارید، به احتمال زیاد آن را در این برنامه پیدا خواهید کرد.

در این برنامه، می توانید کلیپ های ویدئویی D یا 4K  را دانلود کنید و از همه آن ها به صورت رایگان برای پروژه های خود استفاده کنید.

نکته پایانی

همانطور که می دانید، ویدیوهای تبلیغاتی فقط مربوط به تبلیغات محصولات شما برای مشتریان دائمی نیستند و می تواند مشتریان احتمالی را برای خرید محصولات تشویق کنند.

ویدیوی تبلیغاتی، یک رسانه عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود و تعامل با مشتریان احتمالی در کوتاه ترین زمان است.

چند نکته زیر را قبل از اقدام به ویدیوی تبلیغاتی در نظر بگیرید:

– کلیپ باید کوتاه و پربار باقی بماند. نقطه شیرین برای یک ویدیوی تبلیغاتی 2 دقیقه است. اگر آنقدر طولانی بماند، به احتمال زیاد بینندگان ویدیو خسته خواهند شد.

– یک داستان بگویید. مشتریان احتمالی شما حتی به آنچه می فروشید اهمیت نمی دهند. آن ها به این اهمیت می دهند که محصول شما چگونه برای آن ها سودمند است.

بنابر این، می توانید یک ویدیوی تبلیغاتی مبتنی بر داستان ایجاد کنید تا به آن ها نشان دهید که چگونه محصولات شما می توانند به آن ها کمک کنند.

– از لحن مناسب در ویدیو استفاده کنید. مطمئن شوید که می دانید با چه کسی صحبت می کنید. تحقیقات عمیقی در مورد مشتریان جدید یا مشتریان دائمی هدف خود انجام دهید تا لحن مناسبی را تنظیم کنید.

این یک راهنمای کلی در مورد ویدیوهای تبلیغاتی بود. اگر به نظر شما ایجاد ویدیو های حرفه ای برای رشد کسب و کارتان بسیار مفید است، هر زمان که قصد داشتیند می توانید آن را به ما بسپارید.

هنر برتر می تواند به شما در تولید یک ویدیوی تبلیغاتی با تبدیل بازدهی بالا کمک کند.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

عکاسی برای تبلیغات غذا می تواند ساعت ها طول بکشد. سوژه بستنی شما آب می شود و یا ممکن است همبرگر شما فرو بریزد.

برای جلوگیری از همه این ها، باید از ترفند های متخصصان غذا استفاده کنید.

گاهی می توانید با استفاده از نکات کوچکی جذابیت بسیاری به غذا ها بدهید برای مثال: افزودن مقداری رنگ به سوپ خامه‌ ای برای زنده ‌تر کردن آن می ‌تواند عکس ‌های شما را برای بهتر شدن تغییر دهد و یا می توانید روی مرغ کبابی را رنگ کنید تا پوستی طلایی به آن بدهد.

تکه های یخ تقلبی جایگزین ارزان و آسان یخ واقعی هستند. آن ها در نوشیدنی شما ذوب نمی شوند و واقع بینانه به نظر می رسند.

ترفندهای عکاسی
ترفندهای عکاسی

و چند روش افراطی تر وجود دارد. یک میلک شیک یخ زده با شکر پاشیده شده و سس شکلات روی آن بعد از 15 دقیقه به هم می ‌ریزد. می توانید مقداری پوره سیب زمینی فوری هم بزنید. شیشه با ظاهری خوشمزه تا پایان جلسه عکس ماندگاری دارد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که تبلیغات برگر چگونه ساخته می شود؟ طراح غذا، مواد را با دقت فوق العاده در محل خود قرار می دهد. پنیر روی لبه ها آویزان است. گوجه فرنگی در سه لایه ضخیم می آید. اغلب، لایه های اضافی در وسط همبرگر پنهان می شود تا بزرگ تر به نظر برسد.

اگر می ‌خواهید از تبلیغات غذا فیلمبرداری کنید، باید چند ترفند طرز تهیه غذا را یاد بگیرید.

هر برند و کسب و کاری تصویر واضحی از برند و پیامی دارد که می خواهد به مخاطبان خود منتقل کند. هنگامی که تبلیغ یک مواد غذایی را می بینید شاید می گویید که شکلات شیری آن ها ابریشمی ترین است. یا اینکه بهترین هات داگ ها را دارند که طعمی شبیه گوشت واقعی دارد.

اغلب، تبلیغات مواد غذایی فراتر از رفع گرسنگی است. مصرف کننده می خواهد آن نوشیدنی جذاب را بخرند نه تنها برای نوشیدن آن. اما به این دلیل که او جذاب است.

برای ارتباط با بینندگان بر احساسات تمرکز کنید:

همه ما می دانیم که تبلیغات سعی می کنند ریسمان قلب ما را بکشند. تبلیغات مواد غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از تبلیغات از عوامل احساسی استفاده می کنند تا ما را برای خرید آن ها متقاعد کنند.

شما می توانید این احساسات را از طریق عکاسی تبلیغاتی از محصولات غذایی خود منتقل کنید. یک شکلات به شکل قلب می تواند بیش از یک پاراگراف در مورد عشق بگوید.

مزایای واقعی محصول را برجسته کنید

اگر محصول یا برند شما ویژگی منحصر به فردی دارد، آن را در تبلیغات غذایی خود برجسته کنید! آیا برای افرادی که آلرژی دارند مناسب است؟ یا برای کسانی که رژیم غذایی دارند؟

هرگز در مورد مزایایی که افراد ممکن است از انتخاب محصول شما به دست آورند، دروغ نگویید. 

تبلیغات غذایی خود را خلاق و خنده دار کنید:

شوخ طبعی و خلاقیت راه های عالی برای جلب توجه مصرف کنندگان هستند. سعی کنید ایده های جدیدی داشته باشید یا نمونه کارهای عکاسان حرفه ای غذا را بررسی کنید.

مطمئن شوید که در مورد غذا و روند سبک زندگی به روز هستید. یک تبلیغ غذای خوب چیزی است که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. حتی بهتر است اگر بتوانید چیز جدیدی ارائه دهید. سپس همه این روند را با محصول یا برند شما مرتبط می کنند.

و در آخر بستر مناسب را برای تبلیغ و درج تصاویر انتخاب کنید:

فقط پلتفرم های مربوطه را برای تبلیغات غذایی خود انتخاب کنید. برخی از برند ها دیگر حتی وب سایت ندارند. آن ها یک صفحه فیس بوک یا اینستاگرام را اداره می کنند.

مخاطبان خود و پلتفرم مورد علاقه آن ها را بشناسید. هر رسانه ای را که انتخاب می کنید، خوب است که یک منو برای جذب مشتری داشته باشید. مشتریانت وقتی رستورانی را جستجو می کنند و منویی ندارد، برایشان آزار دهنده است. اگر آن ها حضور آنلاین نداشته باشند، حتی نمی خواهند که به آنجا بروند.

قرار دادن عکس ها در منو های آنلاین می تواند باعث شود علاقه و اعتماد مصرف کنندگان خود را جلب کنید.

در عصر دیجیتال، سفارش غذا یا جستجوی آنلاین منو رایج است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما آنچه را که می بینند دوست دارند.

پلتفرم‌ های خاص فرمت یا اندازه‌ های محدودی برای عکس‌ ها دارند. به عنوان مثال، اینستاگرام فقط عکس های مربعی شکل را مجاز می کند.

هنگام عکسبرداری از تبلیغات مواد غذایی، باید پلتفرم خود را بشناسید.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

چاپ کاتالوگ در مقابل کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ دیجیتال چه تفاوتی با کاتالوگ های چاپ شده دارد؟

از لحظه‌ای که اولین کاتالوگ دیجیتالی شد، بحث‌ های طولانی بر سر کاتالوگ چاپی در مقابل طراحی کاتالوگ دیجیتال و اینکه کدام بهتر است وجود داشته است.

به عنوان یک تجارت، تصمیم گیری در مورد راه اندازی یک کاتالوگ چاپی یا آنلاین انتخاب ساده ای نیست. این یک تصمیم بر هر جنبه دیگری از طراحی کاتالوگ شما تأثیر می گذارد. از نحوه طراحی و چیدمان گرفته تا نحوه توزیع و در نهایت میزان موفقیت آن در افزایش فروش برای کسب و کار شما.

شما باید طیف وسیعی از عوامل را در نظر بگیرید که برخی از آنها پیچیده هستند. به خصوص زمانی که رسانه های چاپی و دیجیتال مزایایی را ارائه می دهند که با یکدیگر رقابت می کنند یا در تضاد مستقیم با یکدیگر هستند.

طراحی کاتالوگ دیجیتال چه تفاوتی با کاتالوگ های چاپ شده دارد
طراحی کاتالوگ دیجیتال چه تفاوتی با کاتالوگ های چاپ شده دارد

در ادامه مواردی را ذکر خواهیم کرد که به شما در انتخاب بهترین تصمیم برای کسب وکارتان کمک خواهد کرد:

کاتالوگ های دیجیتال

محتوا در طراحی کاتالوگ دیجیتال همیشه به روز است و وقتی نوبت به داشتن محتوای کاتالوگ به ‌روز می ‌رسد، دیجیتال همیشه بر چاپ برتری دارد.

ایجاد تغییرات در کاتالوگ آنلاین شما آنی است. پس از کلیک بر روی انتشار، هر تغییری که ایجاد کرده اید بلافاصله فعال می شود. نیازی نیست نگران باشید که مشتریان یک نسخه چاپی قدیمی را می ‌خوانند، یا عواقب احتمالی یک خطا که تا چاپ بعدی اصلاح نمی‌شود.

کاتالوگ های آنلاین به روز رسانی های بلادرنگ را ارائه می دهند که می توانید از آن ها به روش های قدرتمندی استفاده کنید:

– تعدیل قیمت فوری به این معنی است که اکنون می توانید کمپین های تخفیف کوتاه مدت را در کاتالوگ دیجیتال خود اجرا کنید.

به‌ روزرسانی قیمت ‌گذاری برای رویداد هایی مانند جمعه سیاه، قبل از برگرداندن آن ها پس از آن.

– تغییرات فصلی را به راحتی در موجودی کاتالوگ خود ایجاد کنید. لازم نیست تا چاپ بعدی منتظر بمانید تا راه اندازی محصول جدید را شامل شود یا موجودی بازنشسته را حذف کنید.

– با اتصال کاتالوگ دیجیتال خود به تعداد سهام خود، در دسترس بودن محصول کاتالوگ را ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان محصولی را که دیگر در دسترس نیست خریداری نخواهند کرد.

– از به روز رسانی های کاتالوگ خود به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند با ترکیب آن ها با اعلان های فشار استفاده کنید. هر زمان که در کاتالوگ آنلاین خود تغییراتی ایجاد کنید، مشتریان از طریق دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ خود هشدار دریافت خواهند کرد. نام تجاری خود را به آن ها یادآوری کنید و به آن ها دلیلی برای بازگشت بدهید.

– کاتالوگ آنلاین خود را مستقیماً به سایت تجارت الکترونیک خود متصل کنید. به شما این اطمینان را می دهد که مشتریان قیمت و محتوای به روز را مشاهده می کنند.

کاتالوگ های چاپی

کاتالوگ های چاپی اطلاعات دقیقی را مانند کاتالوگ های دیجیتال ارائه نمی دهند. هنگامی که کاتالوگ چاپی شما منتشر شد، بلافاصله قدیمی می شود.

کاتالوگ های چاپی دارای بازه زمانی طولانی به روز رسانی هستند. تغییرات در کاتالوگ شما باید تا چاپ بعدی شما منتظر بماند، که ممکن است چند ماه دیگر باقی بماند.

اشتباهات ممکن است پرهزینه باشند زیرا جای کمی برای خطا در چاپ وجود دارد. اشتباه املایی، تصویر نادرست یا قیمت اشتباه قابل رفع نیست.

شما باید با اشتباهات خود کنار بیایید، خواه این اصطکاک بیشتر در تماس فروش باشد یا فروش یک محصول با قیمت ناخواسته کمتر.

اگر قیمتی تغییر کند یا محصول جدیدی اضافه شود، ممکن است هفته ها طول بکشد تا مشتریان چاپ متوجه شوند.

اما شما می توانید با هدایت مشتریان خود به وب سایت تجارت الکترونیک خود برای کسب اطلاعات حیاتی، تأثیر اطلاعات قدیمی را به حداقل برسانید. از طریق کد های QR یا کوتاه ‌کننده‌ های URL، مشتریان می‌ توانند به صورت آنلاین هدایت شوند تا سهام را بررسی کنند یا اطلاعات دقیق قیمت را مشاهده کنند.

طراحی کاتالوگ برای نوری فارم
طراحی کاتالوگ

پیمایش کاتالوگ

ناوبری یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت کاتالوگ شما است.

یک ناوبری خوب، یافتن محصولات شما را سریع و آسان می کند، تجربه کاربری مشتریان را بهبود می بخشد وبه افزایش فروش و درآمد محصول کمک می کند.

مقایسه ناوبری دو نوع کاتالوگ:

کاتالوگ های دیجیتال

انتشار آنلاین طیف وسیعی از عملکرد ها را برای تسریع و بهبود تجربه کاربر هنگام پیمایش کاتالوگ شما باز می کند. شما می خواهید یافتن محصولات مورد نظر مشتریان را تا حد ممکن آسان کنید.

– منو های ناوبری: یک ناوبری اولیه با ساختار کامل، با دسته بندی ها و زیرمجموعه های اصلی محصولات، به مشتری شما اجازه می دهد تا فوراً با یک کلیک بین بخش های محصول بپرد.

– منوهای شناور: مانند ناوبری اولیه، این منو ها به مشتری شما این امکان را می دهد که به سرعت در یک دسته محصول خاص یا به بخش های مختلف کاتالوگ حرکت کند. این مزیت افزوده این است که همیشه هنگام پیمایش مشتری قابل مشاهده است.

– هایپرلینک ها: کاتالوگ های دیجیتالی مزیت اضافه لینک ها را دارند. گنجاندن این موارد در سراسر کاتالوگ خود به مشتریان این امکان را می دهد که به سرعت به محصولات، صفحات یا دسته بندی های دیگر تنها با یک کلیک پیمایش کنند. نیازی به ورق زدن 100 صفحه نیست.

– چندین برگه و پنجره مرورگر: با یک کاتالوگ دیجیتال، مشتریان می توانند به راحتی چندین برگه یا پنجره مرورگر را باز کنند تا به طور همزمان طیفی از محصولات شما را مشاهده و مقایسه کنند.

– جستجوی پیشرفته: این یکی از قدرتمند ترین مزایای ناوبری دیجیتالی است که بالاتر و فراتر از چاپ ارائه می دهد. با قابلیت جستجوی پیشرفته زیر به مشتریان خود قدرت دهید تا محصولات شما را بیابند.

کاتالوگ های چاپی

ایجاد یک تجربه ناوبری که با سرعت و دقت موجود در کاتالوگ های دیجیتال مطابقت داشته باشد، به سادگی امکان پذیر نیست. حتی هنگام مقایسه ویژگی‌های مشابه مانند لایک، مشتریان همچنان تلاش بیشتری برای ورق زدن صفحات برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند دارند.

این می تواند فرصت های از دست رفته را ایجاد کند، جایی که مشتریان شما نمی توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. یا، آن ها به سادگی زمان اضافی لازم برای پیمایش کاتالوگ چاپی شما را ندارند.

با اجرای برخی موارد می توانید یک فرایند کمی روان ارائه دهید اما باز هم با ناوبری کاتالوگ دیجیتال قابل مقایسه نیست.

برخی موارد:

فهرست و فهرست مطالب: این دو بخش برای موفقیت کاتالوگ چاپی شما حیاتی هستند. برای بسیاری، آن ها تنها جهت را برای مشتریان در پیمایش کاتالوگ شما ارائه می دهند.

نکات زیر را در نظر بگیرید:

– پاک کردن عناوین: اطمینان حاصل کنید که از طریق استفاده از سرفصل ها و اندازه فونت های مختلف، تمایز واضحی از دسته بندی محصولات وجود دارد.

– گروه بندی محصولات: تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همه محصولات را به ترتیب حروف الفبا فهرست کنید یا آنها را در عناوین دسته بندی کنید.

– عناوین محصول: مطمئن شوید که عناوین محصول شما دقیق هستند و نام های جایگزین را در نظر بگیرید تا به مشتریان بیشترین شانس را برای یافتن و پیمایش محصول شما ارائه دهید.

– برش یا نمایه سازی برگه: این فرآیند فیزیکی شامل یک برش پلکانی کوچک به لبه سمت راست صفحات در کاتالوگ چاپی شما است. شامل برش برگه برای هر دسته محصول به مشتریان این امکان را می دهد که بخش های کاتالوگ چاپی شما را راحت تر ورق بزنند.

طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ

مقایسه کاتالوگ ها از نظر کانال توزیع

کاتالوگ های دیجیتال
  1. موتورهای جستجو کاتالوگ را دوست دارند. یکی از مزایای بزرگ دیجیتالی شدن ایندکس شدن کاتالوگ شما در موتورهای جستجوی پیشرو مانند گوگل است. یک کاتالوگ دیجیتال به خوبی بهینه شده این فرصت را برای مخاطبان جستجوی جهانی فراهم می کند تا محصولات شما را بیابند و توزیع شما را به شدت افزایش می دهد.
  2. توزیع دیجیتال هزینه کمتری دارد. در بیشتر شرایط، توزیع کاتالوگ های دیجیتال در مقایسه با کاتالوگ های چاپی هزینه کمتری دارد.
  3. با اعلان‌های فشاری علاقه مشتری را دوباره جلب کنید. یک کاتالوگ دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که کاتالوگ خود را مستقیماً از طریق اعلان‌های فشاری بین مشتریان توزیع کنید.
فرآیندی که بسته به دستگاه متفاوت است:

– اعلان‌های فشار وب: وقتی مشتری از کاتالوگ دیجیتال شما از طریق مرورگر وب بازدید می ‌کند، می ‌تواند برای دریافت اعلان‌ های فشار وب شرکت کند. پس از انتخاب، می ‌توانید هر زمان که مرورگر باز است، هشدارهای بازشو مستقیماً به دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ آن ها ارسال کنید.

– اعلان‌های فشار موبایل: آنلاین شدن به این معنی است که شما می ‌توانید کاتالوگ دیجیتال خود را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کنید. پس از دانلود، امکان ارسال اعلان‌ های فشار تلفن همراه را مستقیماً برای مشتری خود باز می‌ کنید تا آن ها را به کاتالوگ بازگردانید. اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید یا انتشار آخرین نسخه.

  1. کاتالوگ آنلاین خود را از طریق کانال های بازاریابی متعدد توزیع کنید. پس از ورود به عرصه دیجیتال، طیف وسیعی از کانال های توزیع را باز می کنید. می‌ توانید کاتالوگ دیجیتال خود را از طریق ایمیل، موتورهای جستجو، بازاریابی مجدد، رسانه ‌های اجتماعی، برنامه‌ های اجتماعی پولی، پیام‌رسانی SMS، فروشگاه‌ های اپلیکیشن، برنامه ‌های پیام ‌رسان، وب‌ سایت‌های تجاری و صنعتی توزیع کنید.
کاتالوگ های چاپی
  1. کاتالوگ های چاپ شده به شما کنترل بیشتری بر توزیع می دهد. شما می دانید که کاتالوگ شما مستقیماً به مخاطبان هدف شما می رود.
  2. می توانید توزیع کاتالوگ چاپی خود را از طریق پست مستقیم، مراکز خرید و رسانه های خبری، درج در مجلات و روزنامه ها، نمایشگاه ها، نمایشگاه ها و رویدادها گسترش دهید.
  3. هزینه‌ های توزیع برای کاتالوگ‌ های چاپی می ‌تواند بسیار زیاد باشد. همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، معمولاً توزیع کاتالوگ ‌های چاپی در مقایسه با کاتالوگ ‌های دیجیتال هزینه بسیار بیشتری دارد. اگر بودجه یک محدودیت است، دیجیتالی شدن اغلب به شما امکان می‌دهد تا کاتالوگ شما با همان هزینه بین افراد بیشتری نسبت به چاپ، چاپ شود.
  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

هنگامی که در حال برند سازی مشاغل سطح بالا مانند برند های جواهرات و طلا سازی هستید، باید به عناصر طراحی توجه ویژه ای داشته باشید که می تواند به شما در ایجاد ظاهری سلطنتی، لوکس و پیچیده کمک کند. این برای تصویر برند شما ضروری است، زیرا می ‌خواهید ظرافت، سلطنت و پیچیدگی را به نمایش بگذارید.

طراحی لوگو برای طلا و جواهر پلاس، لوگو برای طلاسازی و جواهرات
لوگو برای طلاسازی و جواهرات

در زیر پنج عنصر اصلی آورده شده است که می توانید با توجه به آن ها طراحی لوگو حرفه ای برای برند طلا سازی و جواهر سازی خود داشته باشید.

  1. فونت های سفارشی

فونت ‌های اسکریپت و سریف انتخاب ‌های محبوبی برای برند های طلا و جواهراتی هستند که به دنبال اضافه کردن رنگ لوکس به لوگوی خود هستند. اگر فونتی را از هر یک از این خانواده ها انتخاب می کنید، حتماً خوانایی آن را بررسی کنید. همان خطوط منحنی و لبه های دقیق که این فونت ها را به گزینه ای جذاب برای شرکت های جواهرسازی تبدیل می کند، گاهی اوقات خواندن آن ها را از راه دور یا در اندازه های کوچک تر دشوار می کند.

با این حال، اگر واقعاً می خواهید لوگوی جواهرات خود را به سطحی از انحصاری برتر ببرید، به سراغ فونت های سفارشی بروید !

فونت های سفارشی نه تنها مجلل خواهند بود، بلکه این امتیاز را دارند که در نوع خود بی نظیر باشند. و این به طور خودکار یک کلاس به لوگوی شما اختصاص می دهد. چه از یک فونت سفارشی یا یک فونت از قبل موجود استفاده کنید، همیشه مطمئن شوید که فونتی را انتخاب کنید که خوانا، واضح و از نظر زیبایی در همه رسانه ها، چه چاپی و چه آنلاین  باشد.

  1. سادگی یا مینیمالیسم

سادگی مشخصه هر لوگوی خوب است. یک لوگوی ساده لوگوی است که دارای حداقل تعداد عناصر باشد. فقط مقداری  مجاز است که دقیقاً برای ارسال پیام لازم است. خطوط تمیز، اشکال مینیمالیستی و مقدار مناسب رنگ، یک لوگو را متمایز می کند، و جای تعجب نیست که طراحی گرافیکی لوکس به شدت بر سادگی یا مینیمالیسم تمرکز کند. اولین چیزی که هنگام بازدید از یک جواهر فروشی گران قیمت متوجه می شوید چیست؟

متوجه خواهید شد که فروشگاه در واقع اقلام بسیار کمی جواهرات در قفسه های نمایش خود دارد و اقلام جواهرات به دقت انتخاب شده و در سراسر فضا نمایش داده می شوند.

به نظر شما این اتفاقی است؟ خیر ! به این دلیل است که مینیمالیسم فوراً حس ظرافت، جذابیت و مجلل را منتقل می کند. علاوه بر این، مینیمالیسم و ​​سادگی همیشه راه امنی است. شما هرگز نمی توانید با آن ها اشتباه کنید و همیشه با آن ها مجلل ظاهر خواهید شد.

این را با یک لوگوی جواهرات با جزئیات بسیار مقایسه کنید. در حالی که ممکن است پتانسیل کار را داشته باشد، همچنین فضای بیشتری برای ظاهری چسبناک و درجه دو وجود دارد.

لوگو برای طلاسازی و جواهرات
لوگو برای طلاسازی و جواهرات
  1. فضا

فضا برای طراحی ضروری است. این به بینندگان شما کمک می کند پیام شما را رمزگشایی کنند و گروه بندی مناسبی را به عناصر تکی طرح شما اختصاص دهند. با این حال، فضا نیز می تواند به شیوه ای بسیار شیک کار کند.

داشتن فضای منفی زیاد در لوگوی شما نه تنها باعث می‌ شود لوگوی شما گسترده و جادار به نظر برسد، بلکه ظاهر بسیار معتبری به آن می ‌دهد.

  1.  رنگ

به طور کلی برای ایجاد اولین برداشت عالی، پالت رنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده طلا و جواهراتی باشد که شرکت شما ایجاد می کند. جواهرات بازیگوش و زنانه به خوبی با رنگ های پاستلی جفت می شوند، در حالی که جواهرات کلاسیک و ظریف ممکن است برای یک لوگوی سیاه و سفید مناسب تر باشند.

برای هر طرح رنگی که در نظر می گیرید، مطمئن شوید که آن را در مقابل رقبا بررسی کنید تا مطمئن شوید که لوگوی شما به اندازه طرح هایی که نشان می دهد منحصر به فرد است.

  1.  ویژگی های خاص

برای داشتن لوگوی جواهراتی که واقعاً می درخشد، سعی کنید برخی از ویژگی های خاص را در طراحی به کار ببرید. جلوه های فویل فلزی نمای فلزات گران بها را منعکس می کند و حسی لوکس به لوگوی شما می بخشد.

فویل های فلزی که در رنگ های طلایی، نقره ای، برنزی و مسی موجود هستند که به خوبی در پس زمینه های مشکی ظاهر می شوند. اگر می خواهید نماد خود را در کانون توجه قرار دهید، سعی کنید آن را در بالای متن خود قرار دهید . سپس، نماد خود را با استفاده از ظروف Looka  به جواهر لوگوی خود تبدیل کنید. با قرار دادن نماد خود در داخل ظرف، علامتی به یاد ماندنی برای برند خود ایجاد می کنید. برند های بسیاری هستند که از این تکنیک برای ایجاد نماد های قابل حکاکی استفاده می کنند که قطعات آن ها را مشخص می کند. هنگامی که ظاهر لوگوی خود را جلا دادید، آماده خواهید بود که برند جواهرات خود را به نمایش بگذارید.

  • ساینا دیزاین