اصول طراحی آرم موثر چیست؟
اصول طراحی لوگو.
ساده:باید آرم شما در یک نگاه به راحتی قابل شناسایی باشد.
بیاد ماندنی: یک آرم کارآمد باید به یاد ماندنی باشد.
بی زمان: یک آرم کارآمد باید مربوط به یک زمان خاص نباشد و از روند آن جلوگیری نکند.
همه کاره و مقیاس پذیر: از یک آرم مناسب در اندازه ها و رنگ های مختلفی استفاده می شود.
مناسب و قابل تفکیک باشد: در طرح سفید و سیاه هم قابل تشخیص باشد.
چه چیزی باعث ایجاد لوگوی بد می شود؟
آرم ها باید واضح و به یاد ماندنی باشند. آنها باید از هر طریق نماینده برند باشند و تشخیص آن آسان باشد. با مقایسه این بدان معناست که آرم های بد می توانند بسیاری از خصوصیات ناخوشایند را داشته باشند: سردرگمی ، تندخویی ، پیچیدگی بیش از حد و یا تشخیص ضعیف
طراحی آرم خوب چیست؟
یک آرم خوب از لحاظ فرم مشخص ، مناسب ، عملی ، گرافیکی و ساده است و پیام مورد نظر مالک را منتقل می کند. یک مفهوم یا “معنی” معمولاً پشت یک آرم مؤثر است و پیام مورد نظر را به شما ارتباط می دهد. … یک آرم عالی در اصل به دو چیز جلب می شود: مفهوم عالی و اجرای عالی
مفهوم طراحی لوگو چیست؟
یک آرم از طریق استفاده از یک مارک ، پرچم ، نماد یا امضا یک شرکت یا محصول را مشخص می کند. یک آرم به طور مستقیم شرکت را به فروش نمی رساند و بندرت تجارت را توصیف می کند. آرم ها برای هویت وجود دارند و نه برای توضیح.
چه چیزی باعث ایجاد یک آرم خوب در سال 2020 می شود؟
آرم های شکل هندسی ساده – مینیمالیسم
برای یادآوری بیشتر آنها ، طراحان معمولاً از یک رنگ یا طرح رنگی منحصر به فرد به همراه نسخه سیاه و سفید استفاده می کنند.
- ۹۹/۰۱/۲۴