هنری

خدمات طراحی و سئو وب سایت و خدمات تبلیغاتی و چاپ

هنری

خدمات طراحی و سئو وب سایت و خدمات تبلیغاتی و چاپ

رسانه هنر برتر بعنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی در اصفهان مشغول به فعالیت است. این آژانس کلیه خدمات تبلیغاتی شامل اجرای تبلیغات محیطی، سفارش بیلبورد تبلیغاتی، مجله تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی لوگو ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت پزشکان اصفهان و بهینه سازی سایت در اصفهان و سایر استان ها را ارائه میدهد.

اگر قصد گسترش حرفه ی خود را دارید و میخواهید مردم شما را بیشتر بشناسند تبلیغات و به خصوص تبلیغات محیطی بهترین و موثر ترین راه است.

رسانه هنر برتر ارائه دهنده مشاوره تبلیغاتی برای شماست. برای به نتیجه رسیدن تجارتی که در پیش دارید لازم است کمپین تبلیغاتی داشته باشید و هم زمان پیش روید. رسانه هنر برتر در این راستا به کمک شما آمده است و شما را راهنمایی میکند. به این صورت که در ابتدا با ایده پردازی به طراحی لوگو شما می پردازد.

بعد از آن با طراحی وب سایت حرفه ای برای شما به توسعه هر چه بیشتر برندتان می پردازد. در صورتی که شرکت خدماتی باشید ما طراحی کاتالوگ و طراحی ست اداری را به شما پیشنهاد می کنیم. این شرکت تبلیغاتی ماهانه مجله تبلیغاتی هنر برتر را به چاپ میرساند.

  • ۰
  • ۰

رنگ در طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها یک عنصر مشترک در تلاش های بازاریابی بسیاری از سازمان ها هستند و یکی از موثرترین راه ها برای انتشار اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند.

در واقع کاتالوگ یک محصول طراحی بصری است که محصولات یا خدمات شما را به مشتریان جدید نشان می دهد. باید با بالا ترین استاندارد ها و ویژگی ها طراحی شود و تمام خط تولید یا خدمات شما را که به مشتریان خود ارائه می دهید، با جزئیات بیان کند.

رنگ، یکی از قدرتمند ترین عناصر بازاریابی و طراحی است زیرا مستقیماً با مسیرهای عصبی که احساسات، حافظه و حتی انواع خاصی از رفتار را برمی انگیزد، در ارتباط است.

تحقیقات نشان می دهد که 90 درصد از مصرف کنندگان در مورد یک تجارت، محصول یا نام تجاری فقط بر اساس رنگ قضاوت می کنند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف کنندگان حتی ممکن است شخصاً نسبت به رنگ های خاص نسبت به رنگ های دیگر تعصب نداشته باشند. واکنش آن ها به رنگ ممکن است از نظر بیولوژیکی مستعد باشد.

به همین دلیل تصمیمات رنگی که برای کمپین های بازاریابی مستقیم می گیرید ممکن است تأثیر بیشتری از آنچه قبلاً تصور می شد بر مصرف کنندگان داشته باشد.

اجازه دهید رنگها با مخاطبان شما صحبت کند

رنگ ها واژگان غیرکلامی خود را دارند. دلیل آن این است که ما رنگ های خاصی را با افکار و احساسات مربوطه مرتبط می کنیم. ما اغلب آبی را با آب مرتبط می دانیم یا قرمز را با عصبانیت.

ارتباط آبی با آب را تداعی طبیعی می نامند. قرمز با عصبانیت یک ارتباط روانی است.

هویت های برند قوی از یک رنگ برای استفاده استراتژیک از یک ارتباط طبیعی یا روانی استفاده می کنند.

نکته استفاده رنگ در طراحی کاتالوگ: دو رنگ بهتر از سه یا بیشتر است.

اگر تا به حال در فرآیند برند سازی گام برداشته باشید، به یاد خواهید داشت که انتخاب رنگ برای برند شما می تواند بسیار دشوار باشد، زیرا تعداد بسیار زیادی رنگ وجود دارد.

شما می توانید به رنگ ها مانند یک دستور غذا فکر کنید. خیلی زیاد است، و شما ترکیب عجیبی از طعم ها را دریافت می کنید که برخلاف مکمل یکدیگر، با یکدیگر تضاد دارند. بنابراین وقتی صحبت از رنگ می شود، به همین طریق است.

بیش از 80 درصد از شرکت ها دارای دو رنگ یا کمتر رنگ در لوگوی خود هستند. این به این دلیل است که رنگ ها از نظر روانی افزودنی نیستند. به عبارت دیگر، فقط به این دلیل که هر رنگ پاسخ روانشناختی خود را برمی انگیزد، به این معنی نیست که پرتاب رنگ های زیاد روی یک صفحه مفید خواهد بود.

رنگ های زیاد باعث سردرگمی می شود. مصرف کنندگان کمتری احتمال دارد که یک پست مستقیم را که باعث حواس پرتی است را به خاطر بسپارند.

از رنگ های برند در ارتباط مستقیم خود استفاده کنید:

اگر هدف شما افزایش شناخت، آگاهی و یادآوری است، ممکن است بخواهید از رنگ های برند شرکت خود در کمپین های پست مستقیم خود استفاده کنید. در اینجا شخصیت شرکت شما وارد عمل می شود.

برای مثال، اگر شرکت شما می خواهد اعتبار، جسارت یا هیجان را به مشتریان منتقل کند، می توانید از رنگ قرمز در سرفصل ها یا لینک کپی دعوت به اقدام مطالب خود استفاده کنید.

قرمز به دلیل تاثیر زیاد آن یک رنگ قدرتمند است. ارتباط قرمز با فوریت یادآوری قوی تری ایجاد می کند.

و نکته پایانی در مواد چاپی، یک رنگ را انتخاب کنید که ظاهر می شود. یا دو رنگ مکمل را در رنگ انتخاب کنید. هر چیزی که انتخاب می کنید، مطمئن باشید که نماینده هدف شرکت شما و احساساتی است که می خواهد برانگیزد.

رنگ یک زبان جهانی و یک ابزار ارتباطی قدرتمند است. از بین همه عناصر تشکیل دهنده یک طرح بصری، رنگ شاید حیاتی ترین و تأثیرگذارترین باشد. تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان و بازاریان نشان داده است که چگونه رنگ می تواند بر احساسات و درک ما تأثیر بگذارد.

از طرح های رنگی برای تأکید بر جنبه های خاص یک طرح یا ایجاد روحیه یا احساس مطلوب در بیننده استفاده می شود. طراحان برای ایجاد هماهنگی، تعادل و سازگاری از رنگ به صورت انتخابی استفاده می کنند.

واضح است که رنگ ویژگی مهمی است که باید در هنگام طراحی دارایی های بازاریابی یا ساخت یک نام تجاری مورد توجه قرار گیرد. این وبلاگ درباره روانشناسی رنگ است و اینکه بینش های به دست آمده از روانشناسی رنگ می تواند به شناسایی موثرترین طرح های رنگی برای طراحی برند تجاری و بازاریابی شما کمک کند.

طراحان و بازاریابان گرافیک باید همیشه از تأثیرات ظریف اما قابل توجه رنگ در نحوه درک و احساس بینندگان در مورد پیام یا مارکتینگ بازاریابی آگاه باشند.

برای طراحی خود چه رنگ هایی را باید انتخاب کنید؟ چگونه رنگ می تواند بر خلق و خو و ادراک تأثیر بگذارد؟ چگونه می توانید از این دانش برای ایجاد طرحهای موثرتر و جذابتر که با مخاطب هدف شما ارتباط دارند استفاده کنید؟

رنگ، روانشناسی و احساسات

روانشناسی رنگ، بررسی چگونگی تأثیر رنگها بر رفتارها و ادراکات است. مهم است که آگاهی داشته باشید که انجمن های رنگی اغلب تحت تأثیر تجربیات شخصی و عوامل فرهنگی قرار دارند و تصور اینکه جهانی بودن رنگ های رنگی بسیار ساده است.

بر اساس تحقیقات "رنگ های گرم" مانند قرمز، نارنجی و زرد باعث تحریک و برانگیختگی می شوند، در حالی که "رنگ های سرد" مانند آبی و سبز یک اثر آرامش بخش دارند. بررسی انجام شده بر روی ارتباط رنگ و کلمات نشان داد که 43٪ از افراد رنگ آبی را با قابلیت اطمینان و 76٪ قرمز را با سرعت مرتبط می دانند.

مطالعه دیگری نشان داد که رنگها می توانند تأثیر زیادی در تعیین رفتار مصرف کننده داشته باشند.

وقتی نوبت به طراحی می رسد، یک طرح رنگی با دقت انتخاب شده می تواند احساسات بینندگان را برانگیزد و ناخودآگاه می تواند بر احساس آنها در مورد نام برند و پیام تأثیر بگذارد. به عنوان یک راهنما، رنگ چشم را هدایت می کند و به تأکید بر آنچه مهم است کمک می کند. طراحان و بازاریابان اهمیت تأثیر رنگ را در شکل گیری درک مصرف کننده می دانند.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • ساینا دیزاین

طراحی کاتالوگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی