در دنیای آنلاین امروزی، حتی متنوع ترین رستوران ها نیاز به حضور آنلاین قوی دارند. حتی اگر وانمود می کنید که حضور آنلاین نیز دارید، باید به داشتن منوی سفارش آنلاین اهمیت دهید. زیرا با نداشتن آن دلیل قوی به ترک مشتریان می دهید.
علاوه بر این، اولین تماسی که بسیاری از مشتریان شما با رستوران شما خواهند داشت، آنلاین است، زیرا بیش از 9 نفر از هر 10 نفر قبل از بازدید از مشاغل محلی به جستجوی آنلاین می پردازند.
چرا منوی رستوران شما باید آنلاین باشد؟
منوی رستوران شما داستان شما را بازگو می کند. نقاط قوت آشپزی شما را برجسته می کند و شخصیت برند شما را نشان می دهد. این اولین چیزی است که به مشتریان هنگام نشستن برای صرف غذا تحویل داده می شود.
– مشتریان شما آنلاین هستند:
با توجه به اینکه اکثر مردم قبل از انتخاب مکانی برای صرف غذا، برای تحقیق به اینترنت روی می آورند، حضور آنلاین بسیار مهم است. از هر ده مشتری، هفت نفر از یک کسب و کار بازدید می کنند یا بر اساس اطلاعاتی که آنلاین پیدا کرده اند، خرید می کنند! و بدون منوی قابل جستجو، خطر کشف نشدن توسط مشتریان جدید وجود دارد.
– موتورهای جستجو متن قابل جستجو را در اولویت قرار می دهند:
موتورهای جستجو محتوایی را در قالب متن قابل جستجو در صفحه دوست دارند. وقتی می گوییم منوی «قابل جستجو»، منظورمان یک پیوست PDF در وب سایت شما نیست. راه هایی وجود دارد که می توانید PDF را بهینه کنید تا توسط موتورهای جستجو خزیده شود، اما این بهترین روش نیست.
شرکت های مدیریت منو، منوی شما را به آن فرمت قابل هضم تبدیل می کنند.
– مشتریان می خواهند شما را به راحتی پیدا کنند:
در مورد آن فکر کنید ! اگر یک مشتری جدید هرگز با شما ناهار نخورده است یا چیزی در مورد رستوران شما نشنیده است، بعید است که مستقیماً از وب سایت شما بازدید کند. شما می خواهید زمانی که پیشنهادات کسب وکارتان مرتبط است در آن نتایج ظاهر شوید.
یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد محتوای منوی قابل جستجو این است که موارد خاصی از منو را می توان از طریق جستجو نیز یافت. اگرچه 49٪ از مردم بدون در نظر گرفتن کسب و کار خاصی، جستجوهای آنلاین را انجام می دهند، برخی از مردم می دانند که از قبل در حال و هوای آن هستند!
– به بازاریابی شما کمک می کند:
بدون بازاریابی، اکثر مردم نمی دانند رستوران شما وجود دارد. راه های زیادی برای بازاریابی وجود دارد، از تبلیغات رسانه های اجتماعی گرفته تا رسانه های محلی. داشتن منوی آنلاین یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی است که می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.
پست کردن در رسانه های اجتماعی و تبلیغات، برای افزایش آگاهی از برند شما عالی هستند، داشتن منوی آنلاین و اطلاعات کسب و کار شما برای یافتن آنلاین در موتورهای جستجو به تبدیل سریعتر محققان به مشتریان کمک می کند. این اطلاعات ضروری است که آن ها هنگام تصمیم گیری در مورد محل غذا خوردن به دنبال آن هستند.
– مشتریان می خواهند بدانند چه انتظاری دارند:
اگر شخصی قصد دارد بیرون غذا بخورد، دیدن عکس های خوشمزه از غذاهای ویژه روزانه شما و خواندن نظرات آنلاین می تواند به متقاعد کردن مهمانان برای انتخاب مکان شما کمک کند. اما، دانستن همه گزینه های پیشنهادی شما در تصمیم گیری نهایی غذاخوری ضروری است.
به این موضوع فکر کنید، موارد موجود در منوی شما مانند یک لیست پخش برای یک کنسرت هستند. اگر کسی اکثر آهنگ های موجود در ردیف را دوست داشته باشد، مشتاق تر برای خرید بلیط کنسرت خواهد بود.
به همین ترتیب، اگر منوی شما دارای مواردی است که به یک غذاخوری گرسنه علاقه مند است، آن ها از دیدن شما هیجان زده خواهند شد.
- ۰۱/۰۹/۱۹