هنری

خدمات طراحی و سئو وب سایت و خدمات تبلیغاتی و چاپ

هنری

خدمات طراحی و سئو وب سایت و خدمات تبلیغاتی و چاپ

رسانه هنر برتر بعنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی در اصفهان مشغول به فعالیت است. این آژانس کلیه خدمات تبلیغاتی شامل اجرای تبلیغات محیطی، سفارش بیلبورد تبلیغاتی، مجله تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی لوگو ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت پزشکان اصفهان و بهینه سازی سایت در اصفهان و سایر استان ها را ارائه میدهد.

اگر قصد گسترش حرفه ی خود را دارید و میخواهید مردم شما را بیشتر بشناسند تبلیغات و به خصوص تبلیغات محیطی بهترین و موثر ترین راه است.

رسانه هنر برتر ارائه دهنده مشاوره تبلیغاتی برای شماست. برای به نتیجه رسیدن تجارتی که در پیش دارید لازم است کمپین تبلیغاتی داشته باشید و هم زمان پیش روید. رسانه هنر برتر در این راستا به کمک شما آمده است و شما را راهنمایی میکند. به این صورت که در ابتدا با ایده پردازی به طراحی لوگو شما می پردازد.

بعد از آن با طراحی وب سایت حرفه ای برای شما به توسعه هر چه بیشتر برندتان می پردازد. در صورتی که شرکت خدماتی باشید ما طراحی کاتالوگ و طراحی ست اداری را به شما پیشنهاد می کنیم. این شرکت تبلیغاتی ماهانه مجله تبلیغاتی هنر برتر را به چاپ میرساند.

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عکاسی صنعتی از خط تولید کارخانه : امروزه با وجود رقابت بین شرکت ها بسیاری به دنبال راه های جدید و تاثیر گذار تبلیغات برای فروش بیشتر محصولات خود هستند. با پیشرفت تکولوژی نیز تبلیغات به صورت مدرن تری انجام می شود و ابزار های متنوعی برای این منظور مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

یکی از مهم ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی، عکاسی صنعتی است که در بخش ‌های مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. و در مرحله بعد عکاسی صنعتی از فرایند تولید محصول در کارخانجات است که اهمیت بسیار زیادی برای شرکت‌ های تولیدی دارد. صاحبین کارخانجات و شرکت ‌های صنعتی از این عکس ‌ها برای نشان دادن فرآیند تولید محصولات خود و کیفیت آن ‌ها به مشتریان استفاده می ‌کنند.

در ادامه چگونگی تهیه این عکس ‌ها و نقش آن در بازاریابی را بیان می ‌کنیم.

عکاسی صنعتی از خط تولید کارخانه
عکاسی صنعتی از خط تولید کارخانه

قبل از هر چیزی بهتر است در مورد عکاسی صنعتی از محصول بدانید.

عکاسی از محصول برای ایجاد ادراک قوی از برند بسیار مهم است و این کار از زوایای تک تک عکس ‌های محصول تا کمپین ‌های بازاریابی بیلبورد کامل شما کار می‌ کند. برند شما احساس خاص، کیفیت خاص و حتی لحن خاصی از صدایی که در ارتباطات با مشتری خود استفاده می کند، خواهد داشت. بهترین برند ها می توانند جوهر این اخلاق برند را حتی از طریق یک عکس محصول به تصویر بکشند.

اپل نمونه خوبی برای این موضوع است. عکس‌ های محصول آن‌ ها همیشه روی پس‌ زمینه‌ های سفید و شفاف هستند، هیچ چیز دیگری مانعی برای محصول نمی ‌کند. بدون سایه، بدون شیب، بدون رنگ. این امر بازتاب طرح و فرم محصولات آن هاست و در بسته بندی محصولات و حتی فروشگاه های آن ها ادامه دارد.

در مورد عکاسی صنعتی کارخانجات نیز باید بدانید که این نوع عکاسی با هدف جلب توجه و اعتماد مشتریان به کیفیت محصولات و فرایند تولید استاندارد آن‌ ها صورت می ‌گیرد. ممکن است شما فکر کنید که این عکس ها تنها فرایند تولید محصول را به تصویر می کشند اما در واقع عکاسی از خط تولید کارخانه با اهداف گسترده ای تهیه می شود و برای هویت بخشیدن و برند سازی کارخانجات و بخش های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

گاهی یک عکس هزاران کلمه را به صورت یکجا گویا می کند. کارخانجات مختلف برای معرفی خود به نمایندگی های مختلف و مشتریان خود از عکاسی صنعتی استفاده می کنند. این عکس‌ ها با شیوه‌ های خاصی تهیه می ‌شوند و به خوبی پویایی و فعالیت کارخانجات را به تصویر می‌ شوند.

علاوه بر آن تمامی سوالات مشتریان از نحوه تولید محصول و یا کیفیت تولید و کمیت محصولات رفع می شود و در قالب تصویر نمایان می شود. بسیاری از مصرف کنندگان محصولات ترجیح می ‌دهند در مورد کارخانه محصولاتی که استفاده می ‌کنند، اطلاعات کاملی داشته باشند تا با اعتماد بیشتری از محصولات مورد نظر استفاده کنند.

این مسئله حتی برای نمایندگان فروش و یا شرکت هایی که محصولات بسیاری از کارخانجات تهیه می کنند نیز مهم است. زیرا برای آن ها بسیار مهم است که اعتبار آن ها حفظ شود و محصولی که می فروشند بسیار با کیفیت باشد.

به عبارتی دیگر عکاسی صنعتی از خط تولید کارخانه جنبه مستند سازی دارد. این تصاویر گزارش تصویری کامل از نوع محصول تولیدی، مواد مورد استفاده برای تولید محصول، نوع تجهیزات، پرسنل مربوطه و کیفیت تولید می باشند و به مشتریان کمک می ‌کند تا ارزشی که در پس آن نهفته است را به خوبی درک کنند و راحت تر اعتماد کنند تا از محصول خریداری کنند.

طبیعتا عکاسی از خط تولید یک کارخانه نمی ‌تواند جذابیت چندانی برای مشتری داشته باشد اما یک عکاس حرفه ای به خوبی می داند چطور عکس هایی جذاب و تاثیرگذار تهیه کند که بیشتری بازدهی را به مراه داشته باشد. در عکاسی صنعتی، عکاس مربوطه به خوبی تمامی واحد های تولیدی را برسی می کند و بهترین بخش ها را از نظر پویایی و حداکثر فعالیت برای عکس برداری انتخاب می کند.

در عکس های صنعتی تلاش برای نشان دادن نقاط قوت کارخانه است و ضعف های بخش تولید نباید نمایان شود زیرا تاثیرات نامطلوبی را به همراه خواهند داشت.

عکاسی صنعتی از خط تولید کارخانه
عکاسی صنعتی از خط تولید کارخانه

عکس های صنعتی باید با نور پردازی مناسب و از زاویه های مختلف تهیه شوند. عکاسان هنگام عکاسی صنعتی از کارخانجات و واحد های تولیدی آن‌ ها با چالش ‌های بسیاری رو به می ‌شوند. در این مواقع استفاده از تکنیک‌های عکاسی، انتخاب زاویه و ترکیب مناسب و اکسپوز استاندارد کمک می کند عکس هایی حرفه ای تهیه شود.

در نهایت به این نتیجه می رسیم که عکاسی صنعتی از کارخانجات تاثیر بسیار مطلوبی در فروش محصول و دیده شدن تبلیغات دارد و بسیار مهم است که در تهیه عکس های صنعتی توجه و دقت بسیاری به خرج داد. در عکاسی صنعتی کارخانجات، سرعت عمل شرط مهمی برای کیفیت عکس ‌ها است چون در محیطی که تمام عناصر در حال پویایی و فعالیت مداوم هستند باید با مهارت و تیزبینی عکاسی انجام شود در نتیجه باید این کار را به عکاس حرفه ای و متخصص سپرد.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

لوگو ها هویت برند را به تصویر می‌ کشند، و اگر به صورت سازنده انجام نشوند، می ‌توانند تأثیر نامطلوبی بر برند و تجارت شما داشته باشند. فونت های مختلفی برای لوگو های برند های مختلف استفاده می شود و هر کدام اهمیت خاص خود را دارند که آن را منحصر به فرد می کند.

وجود رقبای زیادی در اطراف شما باعث رقابت شدیدی می شود که در آن باید سبک فونت را با دقت و به طور موثر انتخاب کنید.

فونت در طراحی لوگو
فونت در طراحی لوگو

چرا فونت برای طراحی لوگو مهم است؟

اهمیت لوگو

لوگو هویت برند شما است که از طریق آن مردم، شرکت یا محصول شما را که می خواهید بفروشید درک می کنند. یک اشتباه کوچک در طراحی لوگو می تواند تصویری نادرست از شرکت شما ایجاد کند که به طور اجتناب ناپذیری منجر به اثرات نامطلوب می شود. یک لوگوی مناسب باعث ایجاد احساسات مثبت می شود که افراد را به مشتریان وفادار شما تبدیل می کند.

لوگوی شما اولین برداشتی است که مردم درک می کنند. شاید مشاهده کرده باشید که هر برند قابل توجهی دارای طراحی لوگوی منحصر به فردی است که از طریق آن مردم آن برند را تشخیص می دهند. طراحی فونت مناسب بر روی لوگوی شما، با توجه به برند، نشان دهنده حرفه ای بودن است و این جزء اصلی است که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.

حال ممکن است برای شما این سوال پیش آید که طراحی لوگو چگونه باید خوانندگان را بهتر جذب کند. سعی کنید طراحی لوگوی خود را ساده، ایمن و بدون استفاده از فونت های پیچیده برای سهولت و درک خواننده حفظ کنید. اگر از طراحی پیچیده استفاده کنید، برند شما نمی تواند تصویر مثبتی در ذهن مشتری ایجاد کند.

فونت در طراحی لوگو
فونت در طراحی لوگو

بیایید چند دلیل اساسی را به تصویر بکشیم که اهمیت فونت ها را در طراحی لوگو نشان می دهد. آن نکات عبارتند از:

  1. آگاهی از برند:

برند شما یک عنصر حیاتی است که رابطه قوی با مشتریان شما ایجاد می کند. این امر باعث ایجاد احساس درونی در ذهن آن ها در مورد محصول و خدمات شما می شود.

وقتی صحبت از تبلیغ کسب و کار شما می شود، هدف اصلی جذب مشتریان نامحدود برای موفقیت شرکت شما است. ایجاد تصویری از شرکت شما با یک لوگوی قدرتمند شروع می شود که چیزهای زیادی در مورد شرکت شما و محصولاتی که ارائه می دهید می گوید.

هنگامی که در ایجاد آگاهی از برند موفق موفق شدید، نکته مهم بعدی که باید در نظر بگیرید فونت صحیح است.

  1. فونت لوگوی مناسب:

به عنوان یک طراح لوگو متخصص، باید از اهمیت اندازه لوگو و اینکه چرا توجه ویژه به اندازه آن ضروری است آگاه باشید. طراحان برجسته مختلف از فونت های مختلف برای ایجاد لوگو استفاده می کنند. یکی از محبوب‌ ترین فونت‌ هایی که می ‌توانید از آن استفاده کنید فونت Sans-serif است که توسط جفری لی در سال 1965 طراحی شد.

از آن زمان به بعد، توسط طراحان برجسته مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. به غیر از این، فونت های مختلف دیگر هستند که محبوبیت زیادی دارند. می توانید در مورد چندین فونت مختلف تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که کدام فونت با طراحی لوگوی شما مناسب تر است.

  1. خوانایی بهتر:

هنگام انتخاب یک تایپ فیس، طراح باید اطمینان حاصل کند که سبک متن به طور مناسب قابل خواندن است. یکی از دستورالعمل های تایپوگرافی استفاده از یک فونت است که خواننده بدون هیچ مشکلی بهتر می تواند آن را درک کند. به همین دلیل است که تایپو گرافی نقش مهمی در ساختار لوگو بر عهده می گیرد زیرا اصولی را برای نحوه برنامه ریزی یک لوگو تعیین می کند.

هنگام ساختن یک لوگو، طراح باید رنگ ها و طرح های صحیح را انتخاب کند، که باعث می شود تایپ به طور واضحی قابل تشخیص باشد. همیشه سراغ فونت هایی بروید که به راحتی قابل درک هستند. در غیر این صورت، خواننده ممکن است به سایت دیگری برود که آن را بهتر درک کند.

  1. پیام درست را ارائه می دهد:

به عنوان مثال، اگر برای یک جلسه کاری می روید، آیا به طور معمولی لباس می پوشید یا به طور یک فرد حرفه ای؟

در مورد انتخاب فونت های مناسب نیز به همین صورت است. فونت های شما پیام خاصی را به خوانندگان ارسال می کنند، بنابراین مطمئن شوید که آن را درست نگه دارید.

هر محصول یا خدماتی پیام منحصر به فردی دارد که شما به خوانندگان یا مشتریان خود ارائه می دهید و همه این ها به طراحی لوگوی شما بستگی دارد. علاوه بر این، هنگامی که از تایپوگرافی مناسب استفاده می کنید، توجه فوری مردم را به خود جلب می کند.

توجه کنید اگر از دو فونت در لوگوی خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که هر دو مکمل یکدیگر هستند. در غیر این صورت تاثیر نامطلوبی خواهد داشت.

نتیجه گیری

تایپوگرافی در جنبه های مختلف نقش حیاتی ایفا می کند. با انتخاب یک فونت اشتباه، می توانید اکثریت مشتریان وفادار خود را از دست بدهید زیرا مردم به طرح های لوگوی قابل فهم نیاز دارند.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

برای هر کارآفرینی، همیشه یک لحظه‌ی تعیین‌کننده وجود دارد که در آن، یک ایده به چیزی بیش از ایده تبدیل می‌شود. آن لحظه‌ای که با خود می‌گویید: «انگار واقعا دارد اتفاق می‌افتد». خب حالا فرض کنید این اتفاق افتاد و شما مراحل رشد را به سرعت سپری کردید و برند شما روز به روز بزرگتر شد، الان زمانی است که شما نیاز دارید یک طراحی لوگوی مناسب داشته باشید. اما چه لوگویی را باید انتخاب کنید و چگونه؟

چرا باید لوگو داشته باشیم؟

لوگو، نماد و نشانه‌ی حرفه‌ای بودن است. شاید شما کارتان را از زیرزمین خانه‌ی خود شروع کرده باشید؛ اما داشتن لوگو یعنی اینکه کار شما به‌ طور حرفه‌ای آغاز شده است.

لوگو را می‌توان به سرعت روی یک تکه دستمال یا با یک نرم‌افزار ابتدایی سریع شکل داد. اما برای ساخت لوگو باید فکر و تلاش بیشتری به کار ببندید. چرا که دست آخر شما می‌خواهید به لوگوی‌ خود افتخار کنید. الی وال (Allie Wall) بازاریاب، می‌گوید: «باید پیش از رونمایی از لوگوی‌ خود، حس خوبی به آن داشته‌ باشید. چرا که این لوگو، روی همه چیز از جمله وب‌سایت، محصولات، کارت‌های ویزیت، خبرنامه‌ها، فاکتورها، شبکه‌های اجتماعی و … می‌آید.

اگر لوگو ضعیف باشد، دچار دردسر بزرگی می‌شوید. سعی کنید برای ساختن لوگویی متفاوت وقت بگذارید و ببینید کدام طرح با شما بهتر ارتباط برقرار می‌کند.» لوگوی استارتاپ‌ شما عنصر تعیین کننده‌ی کسب‌و‌کارتان نیست اما به قطع یقین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌ است.

گروه طراحی داخلی لارن

photo_2017-04-29_11-59-57

photo_2017-04-29_12-00-28

نقش لوگوهای برند در عملکرد شرکت

تحقیقات نشان می‌دهد که اثرات مثبت لوگوهای برند بر تعهد به برند مشتری و عملکرد شرکت، نه از فعال کردن شناسایی برند، همانطور که در حال حاضر درک می‌شود، بلکه عمدتاً از تسهیل هویت/بیانگری مشتری، نشان دادن مزایای عملکردی یک برند، و ارائه جذابیت‌های زیبایی‌شناختی ناشی می‌شود.

بنابراین، چرا یک لوگو مهم است؟ زیرا توجه را به خود جلب می کند، اولین تاثیر قوی ایجاد می کند، اساس هویت برند شما است، به یاد ماندنی است، شما را از رقابت جدا می کند، وفاداری به برند را تقویت می کند و مورد انتظار مخاطبان است.

لوگوها باعث شناسایی برند می شوند از مک‌دونالد گرفته تا اپل، شرکت‌های پیشرو جهان فکر زیادی روی لوگوهای خود می‌کنند. شما فوراً برندهای برتر را بدون نیاز به دیدن نام آنها می شناسید. این نوع شناخت همان چیزی است که همه کسب و کارها هنگام ایجاد یک برند برای آن تلاش می کنند. لوگوی شما وفاداری مشتریان شما را تقویت می کند و شهرت شما را تثبیت می کند. همانطور که مشتریان با آن بیشتر آشنا می شوند، به آن پایبند خواهند بود، زیرا می دانند که هر بار که آن را می بینند همان خدمات عالی را دریافت می کنند.

یک لوگوی بد تاثیر منفی بر شرکت شما خواهد داشت.
لوگو یک نمایش بصری کلیدی از آنچه که کسب و کار شما مخفف آن است است و بسیار مهم است که پیام درست را منتقل کند. یک لوگوی ضعیف می تواند تأثیر منفی بر تصویر و شهرت شرکت شما داشته باشد.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

اهمیت چاپ بروشورو کاتالوگ به عنوان یک ابزار بازاریابی امروزه، بسیاری از صاحبان مشاغل این اشتباه را مرتکب می شوند که بازاریابی چاپی را به نفع بازاریابی دیجیتال رها می کنند. بروشورها نقش مهمی در رونق کسب و کار شما ایفا می کنند و به مشتریان شما مشاوره می دهند. ارتباط بین یک سازمان و مخاطبان هدف آن را به طور موثر ایجاد می کند.
در جنگ دیجیتال و چاپ، داشتن یک استراتژی بازاریابی یکپارچه برای مشاغل مهم است.

پس چرا خدمات چاپ بروشور یک ابزار بازاریابی مهم است؟
  • بازاریابی موثر: بروشور چاپ شده همراه با روزنامه یا مجلات به خوبی جواب می دهد. این یکی از راه های افزایش دید و بازاریابی شرکت شما است. همچنین به دستیابی به مخاطب هدف کمک می کند. بروشور شما حاوی اطلاعات خاصی درباره شرکت و محصولات شما بدون فضای مشترک است.
  • دسترسی آسان: طرح بروشور چاپی قابل خواندن و دسترسی آسان است. در رفتار انسان مشاهده شده است که مردم/مشتریان اغلب تمایل دارند در تاریخ آینده به بروشورها مراجعه کنند. به عنوان مثال منوی رستوران، بروشورهای گردشگری، بروشورهای جواهرات را در نظر بگیرید. همه آنها نسبت به تبلیغات دیجیتال شانس بیشتری برای تبدیل دارند.
  • ایجاد توجه: از سوی دیگر، بروشورها یا کتابچه‌ها می‌توانند کاملاً بر روی کسب‌وکار و پیشنهادات آن تمرکز کنند و در نتیجه توجه همه مشتریان بالقوه‌ای را که آنها را مطالعه می‌کنند به خود جلب کنند. با این حال، نکته کلیدی این است که محتوا را هم جالب و هم آموزنده کنید، از آن با تصاویر مناسب پشتیبانی کنید، و شامل فراخوانی برای اقدام باشد.
  • برندسازی ثابت کسب و کار: در بازاریابی گفته می‌شود که «خارج از دید، دور از ذهن است». درست به اندازه کافی! اطلاعات دیجیتال فقط برای چند دقیقه است. سرعت مرور صفحات بیش از 3 ثانیه در هر صفحه نیست. این آمار برای بیان اینکه توجه مورد نظر برای مدت زمان محدودی مشخص است. در مقایسه با محتوای یک ایمیل یا وب سایت، دسترسی و خواندن آن آسان است.
  • مقرون به صرفه: بروشورها در مقایسه با سایر انواع تبلیغات، می توانند مقدار قابل توجهی پول برای صاحبان شرکت صرفه جویی کنند. چاپ تعداد زیادی بروشور به شما این امکان را می دهد که تعداد انگشت شماری از موارد اضافی را در اختیار داشته باشید که می توان از آنها برای توزیع در آینده استفاده کرد. کیفیت و چاپ معمولاً بادوام است که بعد از مدت زمان مشخصی بروشور را خوب نگه می دارد.
  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

در دنیای آنلاین امروزی، حتی متنوع ترین رستوران ها نیاز به حضور آنلاین قوی دارند.  حتی اگر وانمود می‌ کنید که حضور آنلاین نیز دارید، باید به داشتن منوی سفارش آنلاین اهمیت دهید. زیرا با نداشتن آن دلیل قوی به ترک مشتریان می دهید.

علاوه بر این، اولین تماسی که بسیاری از مشتریان شما با رستوران شما خواهند داشت، آنلاین است، زیرا بیش از 9 نفر از هر 10 نفر قبل از بازدید از مشاغل محلی به جستجوی آنلاین می پردازند.

 

طراحی منوی رستوران و کافی شاپ ها

چرا منوی رستوران شما باید آنلاین باشد؟

منوی رستوران شما داستان شما را بازگو می کند. نقاط قوت آشپزی شما را برجسته می کند و شخصیت برند شما را نشان می دهد. این اولین چیزی است که به مشتریان هنگام نشستن برای صرف غذا تحویل داده می شود.

– مشتریان شما آنلاین هستند:

با توجه به اینکه اکثر مردم قبل از انتخاب مکانی برای صرف غذا، برای تحقیق به اینترنت روی می آورند، حضور آنلاین بسیار مهم است. از هر ده مشتری، هفت نفر از یک کسب و کار بازدید می کنند یا بر اساس اطلاعاتی که آنلاین پیدا کرده اند، خرید می کنند! و بدون منوی قابل جستجو، خطر کشف نشدن توسط مشتریان جدید وجود دارد.

– موتورهای جستجو متن قابل جستجو را در اولویت قرار می دهند:

موتورهای جستجو محتوایی را در قالب متن قابل جستجو در صفحه دوست دارند. وقتی می گوییم منوی «قابل جستجو»، منظورمان یک پیوست PDF در وب سایت شما نیست. راه هایی وجود دارد که می توانید PDF را بهینه کنید تا توسط موتورهای جستجو خزیده شود، اما این بهترین روش نیست.

شرکت های مدیریت منو، منوی شما را به آن فرمت قابل هضم تبدیل می کنند.

 

– مشتریان می خواهند شما را به راحتی پیدا کنند:

در مورد آن فکر کنید ! اگر یک مشتری جدید هرگز با شما ناهار نخورده است یا چیزی در مورد رستوران شما نشنیده است، بعید است که مستقیماً از وب سایت شما بازدید کند. شما می ‌خواهید زمانی که پیشنهادات کسب ‌وکارتان مرتبط است در آن نتایج ظاهر شوید.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد محتوای منوی قابل جستجو این است که موارد خاصی از منو را می توان از طریق جستجو نیز یافت. اگرچه  49٪ از مردم بدون در نظر گرفتن کسب و کار خاصی، جستجوهای آنلاین را انجام می دهند، برخی از مردم می دانند که از قبل در حال و هوای آن هستند!

– به بازاریابی شما کمک می کند:

بدون بازاریابی، اکثر مردم نمی دانند رستوران شما وجود دارد. راه های زیادی برای بازاریابی وجود دارد، از تبلیغات رسانه های اجتماعی گرفته تا رسانه های محلی. داشتن منوی آنلاین یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی است که می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

پست کردن در رسانه های اجتماعی و تبلیغات، برای افزایش آگاهی از برند شما عالی هستند، داشتن منوی آنلاین و اطلاعات کسب و کار شما برای یافتن آنلاین در موتورهای جستجو به تبدیل سریعتر محققان به مشتریان کمک می کند. این اطلاعات ضروری است که آن ها هنگام تصمیم گیری در مورد محل غذا خوردن به دنبال آن هستند.

– مشتریان می ‌خواهند بدانند چه انتظاری دارند:

اگر شخصی قصد دارد بیرون غذا بخورد، دیدن عکس های خوشمزه از غذاهای ویژه روزانه شما و خواندن نظرات آنلاین می تواند به متقاعد کردن مهمانان برای انتخاب مکان شما کمک کند. اما، دانستن همه گزینه های پیشنهادی شما در تصمیم گیری نهایی غذاخوری ضروری است.

به این موضوع فکر کنید، موارد موجود در منوی شما مانند یک لیست پخش برای یک کنسرت هستند. اگر کسی اکثر آهنگ‌ های موجود در ردیف را دوست داشته باشد، مشتاق ‌تر برای خرید بلیط کنسرت خواهد بود.

به همین ترتیب، اگر منوی شما دارای مواردی است که به یک غذاخوری گرسنه علاقه مند است، آن ها از دیدن شما هیجان زده خواهند شد.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

رنگ در طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها یک عنصر مشترک در تلاش های بازاریابی بسیاری از سازمان ها هستند و یکی از موثرترین راه ها برای انتشار اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند.

در واقع کاتالوگ یک محصول طراحی بصری است که محصولات یا خدمات شما را به مشتریان جدید نشان می دهد. باید با بالا ترین استاندارد ها و ویژگی ها طراحی شود و تمام خط تولید یا خدمات شما را که به مشتریان خود ارائه می دهید، با جزئیات بیان کند.

رنگ، یکی از قدرتمند ترین عناصر بازاریابی و طراحی است زیرا مستقیماً با مسیرهای عصبی که احساسات، حافظه و حتی انواع خاصی از رفتار را برمی انگیزد، در ارتباط است.

تحقیقات نشان می دهد که 90 درصد از مصرف کنندگان در مورد یک تجارت، محصول یا نام تجاری فقط بر اساس رنگ قضاوت می کنند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف کنندگان حتی ممکن است شخصاً نسبت به رنگ های خاص نسبت به رنگ های دیگر تعصب نداشته باشند. واکنش آن ها به رنگ ممکن است از نظر بیولوژیکی مستعد باشد.

به همین دلیل تصمیمات رنگی که برای کمپین های بازاریابی مستقیم می گیرید ممکن است تأثیر بیشتری از آنچه قبلاً تصور می شد بر مصرف کنندگان داشته باشد.

اجازه دهید رنگها با مخاطبان شما صحبت کند

رنگ ها واژگان غیرکلامی خود را دارند. دلیل آن این است که ما رنگ های خاصی را با افکار و احساسات مربوطه مرتبط می کنیم. ما اغلب آبی را با آب مرتبط می دانیم یا قرمز را با عصبانیت.

ارتباط آبی با آب را تداعی طبیعی می نامند. قرمز با عصبانیت یک ارتباط روانی است.

هویت های برند قوی از یک رنگ برای استفاده استراتژیک از یک ارتباط طبیعی یا روانی استفاده می کنند.

نکته استفاده رنگ در طراحی کاتالوگ: دو رنگ بهتر از سه یا بیشتر است.

اگر تا به حال در فرآیند برند سازی گام برداشته باشید، به یاد خواهید داشت که انتخاب رنگ برای برند شما می تواند بسیار دشوار باشد، زیرا تعداد بسیار زیادی رنگ وجود دارد.

شما می توانید به رنگ ها مانند یک دستور غذا فکر کنید. خیلی زیاد است، و شما ترکیب عجیبی از طعم ها را دریافت می کنید که برخلاف مکمل یکدیگر، با یکدیگر تضاد دارند. بنابراین وقتی صحبت از رنگ می شود، به همین طریق است.

بیش از 80 درصد از شرکت ها دارای دو رنگ یا کمتر رنگ در لوگوی خود هستند. این به این دلیل است که رنگ ها از نظر روانی افزودنی نیستند. به عبارت دیگر، فقط به این دلیل که هر رنگ پاسخ روانشناختی خود را برمی انگیزد، به این معنی نیست که پرتاب رنگ های زیاد روی یک صفحه مفید خواهد بود.

رنگ های زیاد باعث سردرگمی می شود. مصرف کنندگان کمتری احتمال دارد که یک پست مستقیم را که باعث حواس پرتی است را به خاطر بسپارند.

از رنگ های برند در ارتباط مستقیم خود استفاده کنید:

اگر هدف شما افزایش شناخت، آگاهی و یادآوری است، ممکن است بخواهید از رنگ های برند شرکت خود در کمپین های پست مستقیم خود استفاده کنید. در اینجا شخصیت شرکت شما وارد عمل می شود.

برای مثال، اگر شرکت شما می خواهد اعتبار، جسارت یا هیجان را به مشتریان منتقل کند، می توانید از رنگ قرمز در سرفصل ها یا لینک کپی دعوت به اقدام مطالب خود استفاده کنید.

قرمز به دلیل تاثیر زیاد آن یک رنگ قدرتمند است. ارتباط قرمز با فوریت یادآوری قوی تری ایجاد می کند.

و نکته پایانی در مواد چاپی، یک رنگ را انتخاب کنید که ظاهر می شود. یا دو رنگ مکمل را در رنگ انتخاب کنید. هر چیزی که انتخاب می کنید، مطمئن باشید که نماینده هدف شرکت شما و احساساتی است که می خواهد برانگیزد.

رنگ یک زبان جهانی و یک ابزار ارتباطی قدرتمند است. از بین همه عناصر تشکیل دهنده یک طرح بصری، رنگ شاید حیاتی ترین و تأثیرگذارترین باشد. تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان و بازاریان نشان داده است که چگونه رنگ می تواند بر احساسات و درک ما تأثیر بگذارد.

از طرح های رنگی برای تأکید بر جنبه های خاص یک طرح یا ایجاد روحیه یا احساس مطلوب در بیننده استفاده می شود. طراحان برای ایجاد هماهنگی، تعادل و سازگاری از رنگ به صورت انتخابی استفاده می کنند.

واضح است که رنگ ویژگی مهمی است که باید در هنگام طراحی دارایی های بازاریابی یا ساخت یک نام تجاری مورد توجه قرار گیرد. این وبلاگ درباره روانشناسی رنگ است و اینکه بینش های به دست آمده از روانشناسی رنگ می تواند به شناسایی موثرترین طرح های رنگی برای طراحی برند تجاری و بازاریابی شما کمک کند.

طراحان و بازاریابان گرافیک باید همیشه از تأثیرات ظریف اما قابل توجه رنگ در نحوه درک و احساس بینندگان در مورد پیام یا مارکتینگ بازاریابی آگاه باشند.

برای طراحی خود چه رنگ هایی را باید انتخاب کنید؟ چگونه رنگ می تواند بر خلق و خو و ادراک تأثیر بگذارد؟ چگونه می توانید از این دانش برای ایجاد طرحهای موثرتر و جذابتر که با مخاطب هدف شما ارتباط دارند استفاده کنید؟

رنگ، روانشناسی و احساسات

روانشناسی رنگ، بررسی چگونگی تأثیر رنگها بر رفتارها و ادراکات است. مهم است که آگاهی داشته باشید که انجمن های رنگی اغلب تحت تأثیر تجربیات شخصی و عوامل فرهنگی قرار دارند و تصور اینکه جهانی بودن رنگ های رنگی بسیار ساده است.

بر اساس تحقیقات "رنگ های گرم" مانند قرمز، نارنجی و زرد باعث تحریک و برانگیختگی می شوند، در حالی که "رنگ های سرد" مانند آبی و سبز یک اثر آرامش بخش دارند. بررسی انجام شده بر روی ارتباط رنگ و کلمات نشان داد که 43٪ از افراد رنگ آبی را با قابلیت اطمینان و 76٪ قرمز را با سرعت مرتبط می دانند.

مطالعه دیگری نشان داد که رنگها می توانند تأثیر زیادی در تعیین رفتار مصرف کننده داشته باشند.

وقتی نوبت به طراحی می رسد، یک طرح رنگی با دقت انتخاب شده می تواند احساسات بینندگان را برانگیزد و ناخودآگاه می تواند بر احساس آنها در مورد نام برند و پیام تأثیر بگذارد. به عنوان یک راهنما، رنگ چشم را هدایت می کند و به تأکید بر آنچه مهم است کمک می کند. طراحان و بازاریابان اهمیت تأثیر رنگ را در شکل گیری درک مصرف کننده می دانند.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

سربرگ نامه اداری

در طراحی ست اداری مواردی مثل سربرگ و کارت ویزیت اهمیت دارد. سربرگ نامه اداری جذاب و فکر شده توجه را به خود جلب می کند و تصور مطلوبی از یک تجارت ایجاد می کند. لوگوی شرکت، جزئیات شرکتی که با سلیقه نمایش داده می شود، استفاده از رنگ های برند و فونت مناسب مطمئناً ظاهری حرفه ای به آن می بخشد. باعث می شود یک برند برای مشتریان قابل تشخیص باشد.

طراحی ست اداری در اصفهان و تهران
طراحی ست اداری در اصفهان و تهران

نحوه ساخت سربرگ

1. با الهام گرفتن شروع کنید.

ما شما را با هزاران الگوی حرفه ای طراحی شده آشنا می کنیم ، بنابراین شما هرگز از یک بوم خالی شروع نمی کنید. جستجو بر اساس پلت فرم ، کار ، زیبایی شناسی ، خلق و خوی یا رنگ برای الهام بخشیدن به نوک انگشتان. پس از یافتن گرافیکی برای شروع ، کافیست ضربه بزنید یا کلیک کنید تا سند در ویرایشگر باز شود.

2. آن را ریمیکس کنید تا از آن خودتان شوید.

روش های زیادی برای شخصی سازی الگوهای سربرگ شما وجود دارد. کپی و قلم را تغییر دهید. تصاویر را با استفاده از عکس های خود خارج کنید. هر چقدر می خواهید وقت بگذارید و گرافیک را از آن خود کنید. با داشتن یک طرح برتر ، حتی می توانید از آرم ، رنگ و فونت مارک خود استفاده کنید.

3. استعداد را تقویت کنید.

با دارا بودن ویژگی های انحصاری طراحی ایجاد ویژگی و شخصیت اضافی به پروژه های خود آسان است. بنابراین می توانید عرشه عملیاتی بیشتری داشته باشید تا طرح شما را زنده کند.

4. مجدداً اندازه بگیرید تا محتوای شما بیشتر پیش برود.

پس از دستیابی به طرحی که دوست دارید ، می توانید به راحتی با استفاده از ویژگی دستی  آن را برای هرگونه نیاز چاپی یا شبکه اجتماعی تغییر دهید. پروژه را کپی کنید ، مجدداً اندازه بگیرید و پلتفرمی را که می خواهید برای آن سازگار کنید انتخاب کنید.

5. بارگیری، اشتراک گذاری یا چاپ.

پس از پایان نامه سربرگ ، می توانید آن را در دستگاه خود بارگیری کنید ، چاپ کنید یا به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

چرا کارت ویزیت و سربرگ هنوز مهم است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کارت ویزیت همچنان بخش مهمی از بازاریابی است.

کارت ویزیت و سربرگ شما اولین برداشتی است که بسیاری از مشتریان بالقوه از برند شما، کسب و کار شما و شما خواهند داشت.
کارت ویزیت و سربرگ ابزار بازاریابی بسیار موثری هستند. یک کارت ویزیت و سربرگ خوب به ندرت دور انداخته می شود و این بدان معناست که هفته ها یا ماه ها پس از دریافت و دریافت آن همچنان برای شما کار می کند.
کارت ویزیت و سربرگ بسیار شخصی تر از ایمیل یا بازاریابی آنلاین است. دست دادن و مبادله کارت‌های ویزیت تأثیر بسیار بیشتری نسبت به مکاتبات آنلاین ایجاد می‌کند و این برای ایجاد روابط تجاری پایدار عالی است.
کارت‌های ویزیت نشان می‌دهند که شما یک حرفه‌ای و جدی در تجارت خود هستید. اگر کسی کارت بخواهد و شما نتوانید تهیه کنید، آماتور و ناآماده به نظر می رسید.
کارت‌های ویزیت خوب به دیگران نشان داده می‌شوند و بین مخاطبین و همکاران به اشتراک گذاشته می‌شوند. یک کارت ویزیت و سربرگ هوشمندانه، خلاقانه، با طراحی خوب و چاپ حرفه ای راهی عالی برای دریافت ارجاع است.
کارت ویزیت و سربرگ برای بازاریابی بسیار ارزشمند است. کارت های ویزیت در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی با هزینه اندک تولید و تولید می شوند.

طراحی ست اداری در اصفهان و تهران
طراحی ست اداری در اصفهان و تهران

چه چیزی یک کارت ویزیت و سربرگ را موثر می کند؟

کارت ویزیت و سربرگ ها همه کاره هستند و می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد. هر جا که می روی آنها را با خود حمل کن. از تعداد فرصت هایی که برای دادن کارت در رویدادهای اجتماعی و تجاری مانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، جلسات و رویدادهای شبکه ای دارید، شگفت زده خواهید شد. آنها افراد بسیار کوچکی هستند که همیشه آنها را در جیب خود می گذارند و برای مراجعات بعدی نگه می دارند. واقعا هیچ قانونی در مورد نحوه استفاده از کارت ویزیت و سربرگ وجود ندارد. تا می توانید مبتکر باشید. کارت ویزیت و سربرگ یک راه عالی برای به یاد ماندن است.

چگونه یک کارت ویزیت و سربرگ طراحی می کنید؟

نحوه طراحی کارت ویزیت و سربرگ به کسب و کار شما و مشتریان ایده آل شما بستگی دارد. اگر با کسب و کارهای دیگر سر و کار دارید، احساس تمیز و شرکتی بهتر است. اگر کسب و کار یا خدمات شما عجیب‌تر است، کارت شما نیز می‌تواند سرگرم‌کننده‌تر باشد. شما باید نام، نام تجاری، لوگو و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. چاپ حرفه ای روی وزن کارت خوب نیز ضروری است. هر چیزی که کارت شما را متمایز کند (به دلایل درست) آن را حتی موثرتر خواهد کرد.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰
عکاسی مواد غذایی

عکس پیتزا،سوخاری،ساندویچ

یکی از مهارت های هر عکاس صنعتی ، برخورداری از دانش و مهارت مورد نیاز به منظور عکاسی از غذا و نوشیدنی ها می باشد.

عکاسی از صنایع غذایی یکی از اصلی ترین و پر کاربردترین واحدهای عکاسی صنعتی و عکاسی مواد غذایی محسوب می شود.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی

عکس ها نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارند زیرا می توانند داستانی را بیان کنند. امروزه، مصرف کنندگان بسیار بصری هستند بنابراین، تنها تصاویری که برجسته هستند می توانند توجه آنها را جلب کنند

در کلیه کشور های پیشرفته دنیا برای عکاسی مواد غذایی از یک تیم حرفه ای متشکل از نور پرداز ، عکاس صنعتی و فود استایلیست استفاده میشود.کار اصلی چیدمان و نوع قرار گیری مواد غذایی در تصویر بعهد نفر اصلی این گروه یعنی فرد فود استایلیست میباشد، بعد از تهیه تجهیزات و تزئینات مورد نیاز نسبت به نوع در خواست سفارش دهنده و پس از دیزاین و نوع چیدمان مورد نظر کار، را به نور پرداز و عکاس صنعتی سپرده تا آنان هنر او را با مهارت خود به نمایش بکشند .

ممکنه عکاسی از مواد غذایی مثل عکاسی از مناظر و یا پرتره خیلی محبوب و جا افتاده نباشه اما مزایای بیشتری نسبت به آنها دارد.همه ی ما روزانه در تلاش هستیم تا مواد غذایی تهیه کنیم آنها را میخریم و مصرف کننده شان می باشیم ، پس بنابراین برای پیدا کردن سوژه دیگر نیازی به زحمت زیادی نمی باشید.برای این نوع عکاسی دیگر لازم نیست تا زمان زیادی را در محیط های بیرون بگذرانید و یا نگران شرایط اقلیمی باشید.یعنی به راحتی و بدون دغدغه ی در نظر گرفتن آب و هوا میتوانید در خانه تان بمانید و عکس های متفاوتی بگیرید.

ممکنه عکاسی از مواد غذایی مثل عکاسی از مناظر و یا پرتره خیلی محبوب و جا افتاده نباشه اما مزایای بیشتری نسبت به آنها دارد.همه ی ما روزانه در تلاش هستیم تا مواد غذایی تهیه کنیم آنها را میخریم و مصرف کننده شان می باشیم ، پس بنابراین برای پیدا کردن سوژه دیگر نیازی به زحمت زیادی نمی باشید.برای این نوع عکاسی دیگر لازم نیست تا زمان زیادی را در محیط های بیرون بگذرانید و یا نگران شرایط اقلیمی باشید.یعنی به راحتی و بدون دغدغه ی در نظر گرفتن آب و هوا میتوانید در خانه تان بمانید و عکس های متفاوتی بگیرید.

عکاسی از مواد غذایی مستلزم تازگی و رسیده بودنشان است و مهم تر از همه اینکه عاری از هرگونه برند ، لک و یا کبودی باشند.جلوه دادن مواد غذایی مقابل دوربین مثل عکسبرداری از انسانها باید کاملا بی نقص باشد و تصاویر حالتی محسوس داشته باشند. طبیعتا هر عکاس در دوره فعالیت خود از غذاها نیز عکس برداری می کند. نکته ای که در مورد عکس برداری از غذا باید بدانیم این است که عکس باید حس طعم و مزه غذا را به بیننده منتقل کند.

  • ساینا دیزاین
  • ۰
  • ۰

وقتی نوبت به بازاریابی موثر می رسد، کاتالوگ ها می توانند برخی از همه کاره ترین و آسان ترین ابزارهای موجود باشند. آن ها همچنین مقرون به صرفه هستند، زمانی که مخاطبان مناسبی را هدف قرار می دهند، می توانند منجر به فروش شوند، و دامنه امکانات طراحی، طیف گسترده ای از طرح های زیبا و جذاب را باز می کند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای طراحی کاتالوگ، پالت رنگ است.

در انتخاب پالت رنگ چندین نکته وجود دارد. رنگ هایی که در نهایت در طراحی خود قرار می دهید می تواند تأثیر زیادی در موفقیت آگهی برای استفاده مورد نظر داشته باشد.

روانشناسی رنگ

هنگام انتخاب رنگ ها در طراحی کاتالوگ، فقط انتخاب سایه ها و تن هایی که دوست دارید ملاک نیست. طراحان حرفه ای روانشناسی رنگ را در نظر می گیرند.

روانشناسی رنگ تحقیق در مورد این مفهوم است که ما تمایل داریم به رنگ های خاص به روش های متمایز واکنش نشان دهیم. رنگ ها با مجموعه ای ذاتی از کیفیت ها آغشته شده اند و می توانند احساسات را در بیننده برانگیزند.

برای مثال:

  • آبی معمولاً به عنوان رنگ آرامش بخش و قابل اعتماد دیده می شود.
  • قرمز به صورت پویا و فعال دیده می شود.
  • سبز آرام، بازتابنده و آگاه به زمین است.
  • نارنجی دوستانه، گرم و دعوت کننده است.

همراه با ویژگی های خاص، رنگ ها اغلب به شرایط متمایز گره می خورند. به عنوان مثال، رنگ سبز معمولاً در طراحی کاتالوگ های مرتبط با طبیعت یا سازگار با محیط زیست استفاده می شود. قرمز معمولاً برای تبلیغات مرتبط با مواد غذایی یا فروش استفاده می شود، زیرا یکی از رنگ های انگیزشی است. می تواند به شدت بر بیننده تأثیر بگذارد تا اقدام کند.

همچنین می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که مخاطبان خاص شما را هدف قرار می دهند. این امکان پذیر است زیرا ما بر اساس جنسیت، سن و فرهنگ خود به رنگ ها واکنش متفاوتی نشان می دهیم.

با این حال، از آنجایی که کاتالوگ های چاپی اغلب توسط طیف وسیع تری از مشتریان دیده می شوند، این آخرین مجموعه از عوامل معمولاً کمتر از جنبه احساسی انتخاب رنگ تأثیرگذار هستند.

بهترین رنگ ها برای آگهی های موثر

با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ، به راحتی می توان دریافت که بهترین رنگ ها برای طراحی کاتالوگ تا حد زیادی به نوع طرح و هدف بستگی دارد.

با این حال، بیشتر کاتالوگ ها معمولاً با هدف تبلیغ فروش محصولات یا رویداد طراحی می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحان حرفه ای تمایل بیشتری به رنگ های گرم، جذاب، فعال و پویا دارند مانند: قرمز، نارنجی، زرد و غیره.

لازم به ذکر است که طرح ساده سیاه و سفید کاتالوگ بیشتر نادیده گرفته می شود، زیرا این تصور را به وجود می آورد که کمتر حرفه ای است. اگر می خواهید از یک طرح رنگ سیاه و سفید استفاده کنید، حداقل از یک رنگ برای کنتراست و جلب توجه استفاده کنید.

در نظر گرفتن برندینگ

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب رنگ، برند مورد نظر است. اگر پالت های رنگی برند در حال حاضر برگرفته از طراحی لوگوی شما وجود داشته باشد، طراحان کاتالوگ ممکن است بخواهند این طرح را طوری تنظیم کنند که رنگ هایی را که با برند مشخص شده اند، ترکیب کنند.

از چند رنگ در طراحی کاتالوگ باید استفاده کرد؟

این یک سوال بزرگ است، پاسخ چیزی بین یک تا چهار رنگ است.

تعداد رنگ هایی که استفاده می کنید تقریباً به طور کامل توسط عملکرد و سبک طراحی کاتالوگ تعیین می شود. ایجاد یک کاتالوگ موثر تنها با دو رنگ امکان پذیر است.

به طور کلی، هرچه رنگ های بیشتری به طرح اضافه کنید، تمرکز بر روی نکات اصلی دشوارتر می شود.

اما اگر آن را تحت کنترل داشته باشید و یک کاتالوگ زیبا و رنگارنگ ایجاد کنید که چشم را جلب می کند و بیننده را برای اقدام انگیزه می دهد، پس محدودیت پالت رنگ شما بی پایان است.

  • ساینا دیزاین